شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 14717
به پاس تلاش در زمینه توسعه دارت صورت گرفت:

تقدیر فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی از قهرمان دارت قم

قم نيوز : قم نیوز: فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان از قهرمان و چهره سرشناس دارت استان قم به پاس تلاش برای ترویج و توسعه این رشته ورزشی تقدیر کرد.
تقدیر فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی از قهرمان دارت قم
 به گزارش قم نیوز، فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان از قهرمان و چهره سرشناس دارت استان قم به پاس تلاش برای ترویج و توسعه این رشته ورزشی تقدیر کرد.
 
این قهرمان و ورزشکار نامدار استان قم در رشته ورزشی دارت محمدعلی روشن‌بین است که در سال‌های اخیر همواره در بین مدعیان کسب عنوان نخست کشور در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور حضور داشته است.
 
روشن‌بین قهرمانی در مسابقات لیگ و همچنین رقابت‌های قهرمانی دارت کشور را بارها کسب کرده و در حال حاضر سرشناس‌ترین ورزشکار قمی رشته دارت در کشور به شمار می‌رود و البته در بین برترین‌های کشور نیز دارای جایگاه و اعتبار خاصی است.
 
این در حالی است که رشته ورزشی دارت در آغاز رسمی فعالیت خود به صورت حرفه‌ای یکی از رشته‌های ورزشی زیر مجموعه فدارسیون و هیئت‌های استانی ورزش‌های همگانی قرار داشت و البته الان زیر مجموعه دیگر فدراسیون ورزشی کشور یعنی انجمن‌های ورزشی است.
 
رشته دارت در کنار نزدیک به 20 رشته ورزشی زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان دارای انجمنی مستقل به نام انجمن دارت ایران است و این انجمن برنامه ریزی وسیعی برای توسعه رشته دارت در کشور انجام داده است.
 
همچنین علاوه بر رقابت‌های لیگ دارت در قالب دسته‌های برتر و اول و همچنین مسابقات دارت قهرمانی کشور که در رده‌های سنی مختلف هر دو بخش مردان و بانوان به انجام می‌رسد، این رشته ورزشی آماده حضور در میادین برون مرزی نیز هست.
 
انجمن دارت یکی از انجمن‌های زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان است که در پایان مسابقات فصل 92- 1391 لیگ و مسابقات قهرمانی کشور این رشته از برترین‌های هر دو بخش مردان و بانوان دارت کشور تقدیر کرد.
 
این تقدیر از بازیکن برتر، چهره اخلاق و چندین ورزشکار دیگر بر اساس شاخص‌های مختلف و مورد نظر انجمن راگبی کشور انجام شد و در بین برترین‌های اخلاق خانم مریم داوودی از استان قم حضور داشت و مورد تقدیر قرار گرفت.
 
اما انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان به پاس تلاش برای توسعه و ترویج رشته ورزشی دارت از تمام کسانی که در این زمینه تلاش کرده بودند نیز تقدیر کرد و پس از ارائه لوح‌های سپاس به برترین‌های دارت کشور از سه مدیر وبلاگ برتر کشور نیز تقدیر شد که در بین آنها محمدعلی روشن بین نیز حضور داشت.
 
انجمن راگبی کشور با اهداء جایزه نقدی سه میلیون ریالی به سبب ترویج و گسترش دارت از طریق رسانه اینترنت و وبلاگ شخصی تقدیر و تشکر از این چهره ارزنده ورزش استان قم در رشته ورزشی دارت تقدیر به عمل آورد.
 
در مراسم تجلیل از برترین‌های دارت کشور به غیر از ورزشکار برتر و الگوی نمونه اخلاق، از قهرمانان لیگ انفرادی کشور در سه رده لیگ برتر، دسته یک و زیر گروه آقایان و همچنین دو رده لیگ دسته یک و زیر گروه بانوان با اهداء جوایز نقدی و ارائه مدال‌ها و حکم‌های قهرمانی تجلیل به عمل آمد و پس از آن از سه تیم برتر لیگ تیمی فصل 92-91 با اهداء مدال و حکم و کاپ نیز تقدیر شد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjaaev.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما