شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 14518
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد:

برپایی نمایشگاه «در انتظار خورشيد» در ایام نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: نمایشگاه در انتظار خورشید شب و روز نیمه شعبان در محدوده مسجد جمکران برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه «در انتظار خورشيد» در ایام نیمه شعبان
به گزارش قم نيوز،‌ ابوالفضل وفایی برگزاری نمایشگاه فرهنگی را یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم دانست و افزود: نمایشگاه در انتظار خورشید در میدان انتظار در محدوده مسجد جمکران برگزار می‌شود و در شب و روز نیمه شعبان برپا خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه برنامه‌هایی همچون پرده خوانی، تواشیح، سرود، مولود خوانی، نقد و بررسی فیلم‌های آخرالزمانی و فرقه‌های انحرافی و ارسال محصولات فرهنگی با سیستم بلوتوث صورت می‌گیرد. 

 وفایی ارائه محصولات فرهنگی از جمله کتاب با تخفیف ویژه را از جمله برنامه‌های نمایشگاه در انتظار خورشید دانست و افزود: مسابقه دل نوشته‌ها و نقاشی کودکان در روز نیمه شعبان در این نمایشگاه برگزار می‌شود و کارشناسان مرکز تخصصی بنیاد حضرت مهدی موعود با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر غنی کردن محتواي ارائه شده، نسبت به پاسخگويي به شبهات اهتمام خواهند داشت. 

 مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه پیاده روی صبح روز نیمه شعبان اظهار داشت: در روز نیمه شعبان پیاده روی فرهنگی از حرم حضرت معصومه تا مسجد جمکران برگزار می‌شود. برنامه پیاده روی ساعت هشت صبح روز دوشنبه در مسير بلوار پيامبر اعظم آغاز خواهد شد و در طول مسیر نیز برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود. 

وفایی برگزاري کلاس‌های آموزشی در فرهنگسراها را یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در طول ایام تابستان دانست و افزود: کلاس‌های متعدد آموزش خانواده از جمله مهارت‌های فرزندپروری، همسرداری، پیشگیری از اعتیاد و کودک و خلاقیت برنامه ریزی شده است. 

وی اضافه کرد: در فرهنگسراها کلاس‌هایی چون نقاشی، قرآن، خطاطی برای کودکان برگزار می‌شود، همچنین برای نوجوانان و جوانان کلاس‌های فرهنگی و هنری و زبان برنامه ریزی شده است. 

وي بيان كرد: شهریه کلاس‌های فرهنگسراها حداقل نصف شهریه‌های مراکز خصوصی است و شهرداری در این بخش به دنبال درآمد زایی نیست. 

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به فرهنگسراهای فعال مجموعه شهرداری اظهار داشت: در حال حاضر فرهنگسرای ایثار و سلامت فعال هستند و در آینده فرهنگسراهای دیگر نیز در محل سوله‌های چند منظوره بحران به بهره برداری خواهند رسید. 
وفایی با اشاره به برگزاری کلاس‌های ورزشی در روزهای تابستان گفت: کلاس‌های مختلف ورزشی در باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار برگزار می‌شود. این کلاس‌ها در رشته‌های گوناگونی از قبیل تکواندو، کاراته، ژیمناستیک ایروبیک و... است. 

وي برگزاری المپیاد ورزشی محلات در ایام تابستان را یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری دانست و افزود: برای ایام تابستان المپیاد فوتبال محلات، مسابقه قوی‌ترین مردان قم و المپیادهای مختلف ورزشی برنامه ریزی شده است. 

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در بوستان‌ها برپا خواهد شد و جشنواره‌های مختلفی نیز در پارک‌ها در روزها تابستان برگزار می‌شود. همچنین برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در طول ماه رمضان در بوستان‌ها و سطح شهر برنامه ریزی شده است. 


انتهاي پيام/ 122
https://qomnews.ir/vdcivwaz.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما