يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 14561
حجت الاسلام شیری خبر داد:

آغاز ثبت نام برای شرکت در دوره های طرح "نشاط معنوی" در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم از آغاز ثبت نام طرح اوقات و فراغت "نشاط معنوی" در 18 امامزاده در قم خبر داد.
آغاز ثبت نام برای شرکت در دوره های طرح "نشاط معنوی" در قم
 به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین شوذب شیری در مصاحبه مطبوعاتی که قبل از ظهر شنبه در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد، اظهار داشت: امامزادگان قطب معنوی هستند و باید برای نوجوانان و جوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی و اخلاقی، هنری و تربیتی را داشته باشند و در همین زمینه طرح "نشاط معنوی" در راستای اوقات و فراغت این قشر از جامعه در کنار بقاع متبرکه با برگزاری برنامه های ویژه و متنوع اجرا می شود.
 
وی ادامه داد: این طرح ویژه دانش آموزان دوره ابتدای، راهنمایی و دبیرستان بوده و علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های این طرح می‌توانند به 18 امامزاده قم مراجعه کنند.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم، عنوان کرد: امامزاده علی بن جعفر(ع) در انتهای خیابان انقلاب، سید معصوم(ع) واقع در انتهای نیروگاه، موسی مبرقع(ع) واقع در خیابان آذر کوچه 59، امامزاده سید ابراهیم و جعفر شهید(ع) واقع در خیابان امامزاده ابراهیم از جمله این پایگاه‌ها هستند.
 
وی ابراز داشت: پنج امامزاده جنب جمکران، امامزاده سید علی(ع) واقع در بلوار 15 خرداد میدان شهید صادقی، امامزاده طاهر طغرود واقع در جعفریه، امامزاده سید حمزه(ع) واقع در خیابان آذر روبه روی بیمارستان نکویی، امامزاده زینب خاتون کهک در شهر کهک و امامزاده نور علی کرمجگان واقع در کهک روستای کرمجگان از دیگر پایگاه‌های این طرح است.
 
حجت الاسلام شیری تصریح کرد: امامزاده عباس(ع) ورجان واقع در کهک روستای ورجان، امامزاده ابراهیم سیرو واقع در روستای سیرو بخش کهک، امامزاده خاتون فردو واقع در روستای فردو، امامزاده هادی جمیزقان واقع در خلجستان قاهان وستای جمیزقان، امامزاده محمد و زینب صرم واقع در کهک روستای صرم، امامزاده عبدالله فوجرد واقع در خلجستان دستجرد روستای و امامزاده فوجرد واقع در دستجرد وستای فوجد از دیگر پایگاه های عنوان شده برای برگزاری دوره های طرح "نشاط معنوی" در فصل تابستان است.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این کلاس‌ها تا چهام تیرماه فرصت دارند به پایگاه‌ها ذکر شده مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
 
وی یادآور شد: کلاس‌های این طرح از هشتم تیرماه آغاز و مراسم اختتامیه آن نیز 28 مردادماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgqn9q.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما