يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 14568
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد:

نظارت ویژه بر عرضه کالا و خدمات در نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان بیان کرد: با تمهیدات گوناگونی که سازمان صنعت، معدن و تجارت اندیشیده بستر مناسبی برای پذیرایی از زائران فراهم آمده است.
نظارت ویژه بر عرضه کالا و خدمات در نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز،  یونس عالی‌پور با اعلام آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (ع) در این عید بزرگ بیان داشت: برای پیشگیری از سودجویی افراد فرصت طلب که در این روزها برای گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه کالاهایی که اعتبار مصرف آن به پایان رسیده است بازار گرمی برای خود می‌بینند، دو اکیپ سیار با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت اطراف حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مستقر خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه تلاش شده تمام واحدهای زیر مجموعه مجمع صنفی و خدماتی قم به نحو مطلوب از زائران و مجاوران در روز میلاد حضرت مهدی (عج) پذیرایی مطلوبی داشته باشند تصریح کرد: واحدهای صنفی خدماتی استان قم با آغوش باز از منتظران منجی عالم بشریت و زائرین کریمه اهل بیت (س) استقبال و پذیرایی می‌کنند.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم همچنین در ادامه از آمادگی 30 اکیپ و گشت مشترک بازرسی در سطح شهر برای کنترل، بازرسی، نظارت و رسیدگی به وضعیت خدمات در سطح شهر خبر داد.
 
وی با بیان اینکه اعمال نظارت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در ایام به صورت جدی خواهد بود تصریح کرد: مانورهای ویژه بازرسی در این ایام موجب کنترل بازار و پیشگیری از سوء استفاده متخلفان می‌شود.
 
عالی‌پور با تاکید بر اینکه تأمین کالاهای اساسی مانند نان برای ارزاق عمومی زائران و مجاوران از اصلی‌ترین وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است بیان داشت: بر این اساس تمام نانوایی‌های سطح شهر به ویژه نانوایی‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به پخت نان در این ایام اهتمام دارند.
 
وی با بیان دیگر تمهیداتی که برای خدمات رسانی به زائران اندیشیده شده است ابراز داشت: با وجود اینکه نانوایی‌ها تعطیلی ندارند ولی 50 هزار قطعه نان فریز شده آماده شده است که در صورت نیاز بین زائران در ایام نیمه شعبان توزیع خواهد شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از آمادگی تمام واحدهای خدماتی به ویژه هتل‌ها، رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های ایجاد شده تمام واحدهای خدماتی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران آماده هستند.
 
وی خرید سوغاتی‌های مخصوص قم توسط زائران را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: شرایط تامین آسان و ارزان سوهان به عنوان اصلی‌ترین سوغات قم فراهم شده است.
 
عالی‌پور خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زائران توزیع شکر ارزان با قیمت هزار و 550 تومان در بین واحدهای تولیدی سوهان‌پزی و ایستگاه‌های صلواتی تمهیداتی انجام شده است که اثرات آن را خواهیم دید.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdjk0f.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما