يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 14573
به مناسبت نیمه شعبان:

آئين احيای نيمه شعبان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان قم از برگزاری مراسم احيای شب نيمه شعبان در جوار امامزاده ناصر(ع) و در مسجد امام حسن عسكری(ع) خبر داد.
آئين احيای نيمه شعبان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالحميد فاطميان، با بيان اينكه مراسم احيای شب نيمه شعبان می‌بايست به عنوان يك فرهنگ در جامعه نهادينه شود، اظهار کرد: شب نيمه شعبان، شبی به فضيلت شب قدر است و قدر آن را بايد دانست.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم احياء در شب نيمه شعبان در جوار امامزاده ناصر(ع) و در مسجد امام حسن عسكری(ع)، يادآوری كرد: اين مراسم در شب نيمه شعبان و در ساعت 23:30 دقيقه و در شبستان اصلی مسجد امام حسن عسكری(ع) برگزار می‌شود.
 
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان قم با بيان اينكه حاج عباس حيدرزاده قرائت دعای كميل اين مراسم احياء را انجام خواهد داد، اعلام كرد: آيت‌الله نجم‌الدين طبسی سخنران و مهدی اسدللهی مديحه‌سرای اين مراسم خواهد بود، همچنين لازم به ذكر است كه حجت‌الاسلام والمسلمين شهيدی وظيفه قرائت مناجات شعبانيه را برعهده دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به قرائت نماز صبح به امامت آيت‌الله فاضل لنكرانی، افزود: عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در اين مراسم در ساعت مقرر در مسجد امام حسن عسكری(ع) حضور يابند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjtiev.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما