يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 14558
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان قم:

منتظران واقعي ، خود را براي ظهور آماده مي کنند

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام "الهي" رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: منتظران واقعي ، بايد خود را براي ظهور ولي الله الاعظم آماده کنند.
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان قم
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري ضمن تبريک ميلاد مهدي موعود (عج) ، طي سخناني در خصوص ياران حضرت مهدي  (عج) گفت : حضرت قائم (عج) داراي چهار گروه همراه در زمان حضور خواهند بود  .

 وي گفت: گروه اول ملائکه و فرشتگان هستند و در زمان ظهور حضرت حجت تعداد سيزده هزار و سيصد و سيزده نفر مي باشند که به ياري حضرت خواهند آمد . 

حجت الاسلام "الهي" افزود: گروه دوم فرماندهان کشوري و لشگري مي باشند که تعداد آنها 313 نفر بوده و از اين تعداد 50 نفر خانم و بقيه آقا هستند و در رکاب حضرت صاحب الزمان (عج) جهان و جهانيان را اداره مي کنند. 

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به نقش مومنين در زمان ظهور آقا حجت بن الحسن العسگري تصريح کرد : مومنين سربازاني هستند که در رکاب سيصد و سيزده نفر از فرماندهان کشوري و لشگري آقا بوده و فرامين آن بزرگواران را به اجرا در مي آورند ، در حقيقت منتظران واقعي ، بايد خود را براي ظهور ولي الله الاعظم آماده کنند.

وي همچنين از ويژگي هاي گروه چهارم سخن به ميان آورد و افزود : در حقيقت گروه چهارم همان رعب وحشتي است که خيلي از کشورها را بدون خون و خونريزي تسخير کرده و بر آن که در آن کشورها جنگي برپا شود تسليم حضرت وليعصر (عج) مي شوند . 

حجت الاسلام "الهي"  گفت: امام صادق (ع) در خصوص آماده شدن جامعه براي ظهور حضرت حجت (عج) سه ويژگي را برشمردند و آن عبارتند از ، اول فلينظر يعني مردم خود و جامعه و اجتماع را براي ظهور آماده کنند و از منتظران واقعي باشند ،دوم ورع و تقوا را پيشه خود کرده و نسبت به انجام واجبات و ترک محرمات اهتمام ورزند و سوم داراي اخلاق نيکو باشند با همه اعم از همسر ، فرزندان ، خانواده ، همکاران و جامعه . 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc4pqs.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما