سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 14610
در 3 رده سنی:

کاراته کاهای قمی در سبک انشین کاراته کشور روی تاتامی می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کاهای قمی روزهای میانی تیرماه در تلاش برای کسب عنوان و قرار گرفتن روی سکوهای اول تا سوم مسابقات سبک انشین قهرمانی کاراته کشور به روی تاتامی خواهند رفت.
کاراته کاهای قمی در سبک انشین کاراته کشور روی تاتامی می‌روند
 به گزارش قم نیوز، کاراته از جمله رشته های ورزشی رزمی است که سبک ها و رشته های مختلفی را به عنوان زیر مجموعه خود دارد و ورزشکاران متعددی در رده های سنی مختلف در بخش قهرمانی آن فعالیت می کنند.
 
همچنین کاراته قم در هر دو رشته کنترلی و غیر کنترلی ورزشکاران بسیار مستعدی دارد و علاوه بر حضور در رقابت های لیگ و قهرمانی کشور، در سبک های متعدد زیر مجموعه نیز به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام های زیادی دارد.
 
این در حالی است که علاوه بر افتخاراتی که کاراته کاهای قمی در رقابت های برنامه ریزی شده از سوی فدراسیون کاراته در طول سال های اخیر کسب کرده اند، کاراته کای فعال در سبک های مختلف نیز مدال های رنگارنگی به ارمغان آورده اند.
 
اکنون که هشت کاراته کای قمی به رقابت های انتخابی تیم های ملی رده های سنی نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان دعوت شده اند و تیم های رده های سنی مختلف کاراته قم آماده حضور در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور سال جاری هستند، تعداد زیادی از کاراته کاهای مستعد قمی نیز مهیای اعزام به مسابقات سبکی قهرمانی کشور می شوند.
 
یکی از سبک هایی که می توان انتظار کسب مدال از سوی کاراته کاهای قمی را در آن داشت، سبک انشین کاراته کشور است که رقابت های آن بر اساس برنامه ریزی مسئولان این سبک در هماهنگی با فدراسیون کاراته روزهای میانی تیر ماه برگزار می شود.
 
در واقع با هماهنگی مسئولان این سبک و فدراسیون کاراته دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک انشین کاراته روزهای سیزدهم و چهاردهم تیر ماه به میزبانی هیئت کاراته استان البرز در سالن انقلاب شهر کرج به انجام خواهد رسید.
 
رقابت های قهرمانی کشور در سبک انشین کاراته در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شود و در آن مردان و بانوان کاراته کا از استان های مختلف حضور دارند و طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات، ابتدا رقابت های بانوان روز پنجشنبه و سپس مسابقات بخش مردان روز جمعه انجام می‌شود.
 
کاراته کاهای شرکت کننده در مسابقات رده سنی نونهالان در اوزان منهای 20، 25، 30، 35 و به اضافه 35 کیلوگرم مسابقه می دهند و پیکارهای رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 30، 35، 40، 45، 50 و به اضافه 50 کیلوگرم برگزار می‌شود.
 
همچنین کاراته کارهایی که قصد شرکت در مسابقات رده سنی جوانان این دوره از پیکارها را دارند در اوزان منهای 55، 60، 70، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم پیکار می کنند و رقابت های رده سنی بزرسگالان نیز در اوزان 60، 70، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم برگزار می شود.
 
در نهایت اینکه بانوان شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان برنامه ریزی شده است و این مسابقات در اوزان منهای 50، 60، 70، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم برگزار خواهد شد تا نفرات برتر این رقابت ها شناسایی شوند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbg0b8.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما