سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 14626
در شب نیمه شعبان:

مراسم جشن‌ نيمه شعبان در امنيت كامل برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: سردار "مجتبايي " فرمانده انتظامي استان قم: در شبي که ميليون ها زائر به استان قم آمده بودند، مراسم جشن‌ نيمه شعبان در امنيت كامل برگزار شد.
مراسم جشن‌ نيمه شعبان در امنيت كامل برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "مجتبايي" در مصاحبه با اين پايگاه خبري ضمن تبريک ميلاد منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله الاعظم امام زمان (عج) ، با اشاره به حضور چند ميليوني زائران استان قم در شب ميلاد آن حضرت در مسجد مقدس جمكران اظهار داشت: همه ساله به مناسبت فرارسيدن ميلاد امام عصر(عج) خيل عظيم دوستداران آن حضرت از سراسر كشور به استان قم سفر مي‌كنند. 

وي افزود: در همين راستا فرماندهي انتظامي استان قم نيز هماهنگ با ساير ادارات و دستگاه‌هاي دخيل، با برنامه‌ريزي و اتخاذ تدابير مناسب ، ضمن به كارگيري حداكثر توان نيروي انساني و تجهيزاتي خود، طرح‌ها و محدوديت‌هاي انتظامي و ترافيكي ويژه‌اي را در اين ايام به اجرا گذاشت. 

اين مقام مسئول با اشاره به اطلاع‌رساني مناسب صورت‌گرفته از طريق صدا و سيما ،خبرگزاري هاو مطبوعات سراسري و استاني افزود: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته و حضور مناسب و هدفمند پليس و همكاري و تعامل مناسب کليه دستگاه ها و زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران و همچنين همشهريان قمي با پليس استان ، روند خوبي را در اين ايام شاهد بوديم. 

سردار "مجتبايي" گفت: با لطف الهي مراسم جشن نيمه شعبان در امنيت كامل و بدون هيچ حادثه‌اي در مسجد مقدس جمكران برگزار شد. 

وي در ادامه با بيان اينکه حدود سه هزار نفر از کارکنان انتظامي ، نظم و ساماندهي ترافيكي و انتظامي ايام نيمه شعبان را بر عهده داشتند ، گفت: براي حضور گسترده زائران به شهر مقدس قم طي جلسات متعدد در مجموعه فرماندهي ، تمهيدات ويژه اي انديشيده شد تا زائران مسجد مقدس جمكران بيشترين بهره معنوي را داشته باشند. 

فرمانده انتظامي استان قم افزود: اين فرماندهي با راه اندازي قرارگاه صاحب الزمان (عج) متشکل از کميته هاي فرعي انتظامي، اطلاعاتي، ترافيكي، عملياتي ، فرهنگي تبليغي و پشتيباني ، خدمت رساني به زائران ارادتمندان حضرت ولي عصر (عج) را به صورت ويژه در دستور کار قرار خود داده بود تا هموطنان داخل و خارج کشور بتوانند به راحتي در اين جشن بزرگ شرکت کنند. 

سردار "مجتبايي" در خاتمه ضمن تقدير از زحمات کليه کارکنان پليس راهور ، راه و همچنين مجموعه فرماندهي انتظامي استان قم گفت: انشاءالله بتوانيم با خدمتي خالصانه جزء سربازان واقعي حضرت ولي عصر (عج) باشيم. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciqqaz.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما