پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 14699
فرمانده انتظامي استان قم:

هدف پليس و قوه قضائيه تامين آسايش مردم است

قم نيوز : قم نیوز: سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم گفت: هدف اصلي دو مجموعه نيروي انتظامي و قوه قضائيه تامين آسايش و امنيت مردم است.
هدف پليس و قوه قضائيه تامين آسايش مردم است
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، ساعتي پيش سردار " مجتبايي" با هيئتي همراه با حجت الاسلام "خليلي" رئيس دادگستري کل استان قم ديدار کرد و گفتگو کرد. 

فرمانده انتظامي استان قم در اين ديدار ضمن تبريک هفته قوه قضائيه از زحمات و تلاش هاي اين مجموعه تقدير کرد. 

سردار " مجتبايي" با بيان اينکه مجموعه ي دادسرا با انگيزه و پرتلاش است ضمن اشاره به زحمات دادستان استان قم گفت: حقيقتاً دادستان استان فردي شجاع ، پيگير ، ميداني و بي ادعاست ، حضور وي در استان يک فرصت است ، گرفتن حکم در هر ساعتي و آن هم دقيقاً در قالب قانون و با سرعت يک حسن محسوب مي شود. 

فرمانده انتظامي استان قم در ادامه مجموعه قوه قضائيه را مجموعه اي داراي پيچيدگي ، حساسيت و انبوهي از خواسته هاي به حق مردم عنوان کرد . 

وي با بيان اينکه قوه قضائيه در تلاش است تا عدالت قرباني نشود اظهارداشت: در حقيقت هدف اصلي دو مجموعه نيروي انتظامي و قوه قضائيه تامين آسايش و امنيت مردم است. 

حجت الاسلام "خليلي" نيز در سخناني ضمن تقدير از زحمات پليس استان، گفت: " گنجي" دادستان استان قم از عملکرد فرماندهي انتظامي استان و در راس آن سردار "مجتبايي" ابراز رضايت دارند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci3qaz.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما