دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 14796
سخنگوی شورای شهر قم:

شورای چهارم باید به دنبال تغییر ساختار شهرداری قم باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو منتخب شورای چهارم شهر گفت: بایستی شورای آینده شهر به دنبال تغییر ساختار شهرداری باشند تا مجموعه ای چالاک تر و بهره ورتر داشته باشیم.
شورای چهارم باید به دنبال تغییر ساختار شهرداری قم باشد
به گزارش قم نیوز،حسین بختیاری با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار مجموعه شهری اظهار کرد: ساختار و مدیریت منابع انسانی شهرداری متناسب با وضعیت امروز شهرداری نیست که متولی پروژه های بزرگی است و بایستی شورا و شهرداری به دنبال تغییر ساختار، اصلاح فرآیندها و بهبود مدیریت شهرداری باشند که شهرداری چالاک تر و بهره ورتر را داشته باشیم.
 
وی اصلی ترین اولویت شورای چهارم را پیگیری اتمام پروژه های عمرانی دانست و افزود: سومین دوره شورای شهر، دوره فعالیت مضاعف مجموعه شهری بود که پروژه های بزرگی مانند مونوریل، مترو، بلوار پیامبر اعظم، پل های جمهوری در سال های اخیر شروع شده و شورای چهارم باید با اهتمام بیشتر نسبت به تکمیل این پروژه ها اقدام کند.
 
سخنگوی شورای شهر قم ورود جریان های سیاسی به شوراها را برای مدیریت شهری مضر دانست و افزود: اهمیت این موضوع تا جایی است که یکی از سرفصل های پیام معظم رهبری در آغاز به کار شورای شهر سوم بوده و ایشان ورود جریان های سیاسی و جناح بندی ها را به عنوان یک آفت وسم مهلک مطرح کردند.
 
وی اضافه کرد: شورا یک نهاد خدمتگزار شهری است که نباید به هیچ وجه محل طمع جریان های سیاسی قرار بگیرد و با استقلال کامل و حفظ حقوق شهروندان اقدامات خودش را پیگیری کند.
 
عضو منتخب دوره چهارم شورای شهر قم با اشاره به ظرفیت گردشگری مذهبی شهر قم گفت: ظرفیت زائر پذیری و گردشگری مذهبی شهر قم می تواند در عمران و آبادانی این شهر نقش داشته باشد که باید برنامه ریزی های لازم از سوی شورای شهر چهارم و شهرداری انجام شود.
 
وی ادامه داد: درآمدهای شهرداری و کمک های دولتی نمی تواند جوابگوی هزینه های لازم برای توسعه قم باشد، بنابراین توجه به مقوله گردشگری مذهبی سرمایه مناسبی را برای توسعه شهر ایجاد می کند.
 
بختیاری یکی دیگر از اولویت های شورای چهارم را ایجاد بسترهای لازم سرمایه گذاری در شهر قم دانست و افزود: در شورای شهر سوم با اجرای پروژه پیامبر اعظم فضای مناسبی برای سرمایه گذاری ایجاد شده است که به شورای چهم برای حرکت مطمئن تر در این مسیر کمک می کند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcg3u9q.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما