دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 14818
عضو منتخب شورای شهر قم:

رویکرد شهرداری نسبت به حل مشکلات شهر قم، جامع است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم گفت: رویکرد شهرداری قم جامع است و در عین توجه به پروژهای عمرانی، مسائل ترافیکی و زیباسازی شهر قم پیگیری می شود.
رویکرد شهرداری نسبت به حل مشکلات شهر قم، جامع است
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان با اشاره به ارزیابی خود از عملکرد مدیریت شهری اظهار کرد: مدیریت فعلی شهری موفقیت هایی نسبت به مدیریت های قبلی کسب کرده و مدیریت شهری رویکردی همه جانبه  نسبت به مسائل شهری داشته است.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم رویکرد شهرداری را جامع دانست و افزود: در این دوره مدیریت شهری، پروژه های عمرانی علی رغم مشکلات مالی کشور، سرعت و شتاب بیشتری را به خود گرفت و در عین توجه به بحث زیباسازی شهری، مسائل ترافیکی شهر پیگیری شد.
 
وی اضافه کرد: شهرداری در دوره جدید مدیریت شهری با ادارات دولتی، استانداری و نمایندگان تعامل خوب و سازنده ای داشته است که به مدیریت بهتر پروژه ها منجر شد.
 
ذاکریان با اشاره به رضایت مندی از مدیریت شهری اظهار کرد: رضایت مندی من از مدیریت شهری فعلی، بیشتر از دوره های قبلی بوده و رویکرد حاکم فعلی در شهرداری رویکردی جامع تر از دورههای گذشته بوده است که در انتخاب روند مدیریت آینده تاثیرگذار خواهد بود.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم توجه دولت نهم و دهم به شهر قم را ویژه دانست و افزود: کمک هایی که در هشت سال اخیر به مجموعه شهری قم صورت گرفت، قابل تقدیر است، اما ما از دولت حجت الاسلام روحانی توقع بیشتری داریم، چون او فرزند حوزه است و ما برای فراهم کردن زیرساخت های قم نیازمند کمک های دولت هستیم.
 

انتهای پیام / 122
https://qomnews.ir/vdcbwwb8.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما