سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 14835
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان كرد:

آغاز عمليات بوستان زائر با40میلیارد تومان اعتبار در آینده نزدیک

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان زائر يكي از بوستان‌هايي است كه قرار است حد فاصل مسجد مقدس جمكران و كوه خضر نبي(ع) ايجاد شود كه فضاي مناسبي براي شهروندان و مسافران خواهد بود.
آغاز عمليات بوستان زائر با40میلیارد تومان اعتبار در آینده نزدیک
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسين رضايي نسب با اشاره به اهميت گسترش بوستان‌ها در سطح شهر قم گفت: با توجه به سياست‌هاي مد نظر در راستاي گسترش پارك‌ها و فضاي سبز در سطح شهر قم، پروژه‌هاي عظيمي در اين راستا در دستور كار قرار گرفته است.

وي عنوان داشت: يكي از اين پروژه‌ها احداث بوستان زائر است كه در جوار مسجد مقدس جمكران، كوه دوبرادران و كوه خضر نبي(ع) واقع شده كه مي‌تواند در ايجاد فضاي مناسب شهري و گسترش هواي پاك موثر باشد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تاكيد كرد: طرح اين بوستان آماده و جمع آوري كلي هم صورت گرفته و عمليات اجرايي آن بزودی آغاز خواهد شد.

رضايي نسب گفت: با توجه به موقعيت اين بوستان، زائران هم مي توانند از آن استفاده كرده و فضاي مناسب شهري براي شهروندان و زائران و مسافران ايجاد شود.

وي عنوان داشت: سرمايه گذار اين طرح هم وجود دارد كه طبق پيش بيني‌ها در حدود 40 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: همچنين در طرح اين بوستان، آبشار بسيار بزرگي در ما بين كوه دو برادران در نظر گرفته شده و جنگل‌هاي طبيعي مد نظر است.

رضايي نسب افزود: تمامي آناليزهاي لازم انجام و در صورت تصويب با سرمايه گذار وارد مذاكره شده و طرح را اجرايي خواهيم كرد.

وي همچنين به سرانه فضاي سبز در قم اشاره كرد و گفت: استاندار كشوري بين 18 تا 22 متر بوده كه اين رقم براي شهر قم 16 متر است كه با توجه به كويري بودن شهر قم مناسب است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaman6.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما