سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 14853
در جمکران:

مرحله كشوری يازدهمين دوره مسابقات قرآن بسيج دانش‌آموزی آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: يازدهمين جشنواره مسابقات قرآن بسيج دانش‌آموزی در مرحله كشوری به همت سازمان بسيج دانش‌آموزی در مجتمع ياوران مهدی(عج) قم آغاز شد.
مرحله كشوری يازدهمين دوره مسابقات قرآن بسيج دانش‌آموزی آغاز شد
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح سه شنبه 11 تیرماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) با حضور مسؤلان سازمان بسیج دانش‌آموزی آغاز شد.
 
مسؤل سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در این مراسم در سخنانی گفت: با ایجاد حکومت اسلامی و زندگی در سایه آن باید موانع بر سر راه احکام قرآنی را برداشته و آن احکام را در کشور پیاده کنیم.
 
سرهنگ علی صابر،  افزود: رمز پیروزی ما در گذشته اتکال به قرآن و اسلام بود و اگر امروز هم می‌خواهیم پیروز باشیم باید به این دو اصل توجه داشته باشیم.
 
 نماینده ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه علی ابن ابیطالب(ع) نیر در این مراسم گفت: دشمن امروز با تمام توان خود مقابل اسلام صف‌آرایی کرده است و از همه ابزارها برای از بین بردن اسلام استفاده می‌کند.
 
حجت‌الاسلام حسینی تولایی،تاکید کرد: مسابقات قرآنی و کسب مقام‌ها و شرکت در آن‌ها مقابله با دشمن اسلام و به زبونی کشیدن آن‌ها است.
 
 معاون فرهنگی ـ اجتماعی سازمان بسيج دانش‌آموزی هم در حاشيه مراسم افتتاحيه اين مسابقات گفت: يازدهمين جشنواره مسابقات كشوری قرآن بسيج دانش‌آموزی كشور به همت سازمان بسيج دانش‌آموزی در شهر مقدس قم به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.
 
 حميدرضا كلانتری، ابراز كرد: اين مسابقات در چهار رشته با حضور 800 دانش‌آموز دختر و پسر در رشته‌های حفظ و قرائت، درك مفاهيم عترت و درك مفاهيم قرآن در دو مقطع راهنمايی و متوسطه برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی ـ اجتماعی سازمان بسيج دانش‌آموزی بيان كرد: مسابقات دختران در روزهای 11 و 12 تيرماه و مسابقات بخش پسران در روزهای 15 و 16 تيرماه جاری برگزار می‌شود.
 
كلانتری يادآور شد: مرحله مدرسه‌ای، شهرستانی و استانی اين مسابقات به ترتيب در آبان، آذر و بهمن سال 91 برگزار شده بود و به برگزيدگان مرحله نهايی جوايز نقدی و تنديس جشنواره اهدا خواهد شد.
 
وی بيان كرد: 20 داور بين‌المللی قرآن كريم شامل 10 داور در بخش خواهران و 10 داور در بخش برادران اين مسابقات را داوری می‌كنند.
 
معاون فرهنگی ـ اجتماعی سازمان بسيج دانش‌آموزی گفت: مراسم افتتاحيه اين جشنواره روز سه‌شنبه، 11 تيرماه با حضور مسؤلان سازمان بسيج دانش‌آموزی در مجتمع ياوران مهدی(عج) قم در حال برگزاری است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaean6.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما