دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 15008
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قم خبر داد:

آموزش 250 دانش‌آموز بسیجی در طرح ولایت

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان از آموزش 250 دانش آموز بسیجی در طرح تربیتی ولایت خبر داد و گفت: به برکت این طرح این افراد بار دیگر توانستند با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کنند.
آموزش 250 دانش‌آموز بسیجی در طرح ولایت
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، محمدعلی مختاران محمدی با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیتی طرح ولایت ویژه خواهران و برادران بسیجی اظهار کرد: این دوره‌ها به منظور افزایش توان مدیریتی دبیران حلقه‌ها و جانشینان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی برگزار شده است.
 
وی افزود: این طرح تربیتی در دو دوره جداگانه ویژه خواهران در مجتمع ولایت سازمان اردویی گردشگری بسیج و ویژه برادران در مدرسه شبانه‌روزی آزادگان بخش کهک به مدت پنج روزه برگزار شد.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌ آموزی سپاه قم با اشاره به حضور برترین‌های بسیج دانش آموزی در این دوره تربیتی ادامه داد: از واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس برای حضور در این دوره دعوت شده بود.
 
وی به برگزاری برنامه‌های آموزشی در این دوره اشاره و تصریح کرد: لزوم تبعیت از ولایت، بیان اهمیت حلقه‌های صالحین و نحوه تشکیل آنها بر مبنای قواعد علوم تربیتی، مسائل سیاسی، عقیدتی و اخلاقی از موضوعات مطرح شده در طرح ولایت بوده است.
 
مختاران از حضور اساتید برجسته در این دوره آموزشی خبر داد و یادآور شد: سردار مهدی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب، حجت الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، حجت الاسلام حسینی تولایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار استان و فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه دوره‌های خواهران و برادران به ایراد سخن پرداختند.
 
وی قرائت زیارت عاشورا و دعای کمیل و بیان احکام را از برنامه‌های معنوی این دوره برشمرد و خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان با حضور در مراسم شبی با شهدا و شنیدن خاطرات حجت الاسلام میرزایی از یادگاران دفاع مقدس و همچنین حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.
 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قم به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: در بخش ورزشی مسابقات فوتسال، والیبال و تنیس روی میز و در بخش فرهنگی مسابقات قرائت قرآن، حفظ و اذان برگزار شد و از برترین‌های هر رشته با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 
وی اظهار کرد: در پایان طرح تربیتی ولایت بسیج دانش آموزی قم با کمک 50 نفر از کارکنان و مربیان سپاه استان، آموزش و پرورش، حوزه علمیه و جامعه الزهرا 250 نفر از دانش آموزان بسیجی قم این دوره را با موفقیت گذراندند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdjz0f.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما