چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 14895
از 13 تیرماه صورت می‌گیرد:

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا «طرح ماه ضیافت» در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان « طرح ضیافت » با هدف تثبیت قیمت اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از 13 تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه دائمی خبر داد.
برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا «طرح ماه ضیافت» در قم
 به گزارش قم نیوز ، یونس عالی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح ماه ضیافت در استان قم اظهار کرد: این طرح برای تامین و ارائه کالاهای مورد نیاز مصرفی مردم در ماه پر فضیلت رمضان برگزار می‌شود.
 
وی برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قالب «طرح ماه ضیافت» را از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برای استقبال از ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه از 13 تا 21 تیرماه به مدت هشت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم پذیرای بازدید کنندگان است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، با تاکید بر اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای کنترل بازار و عرضه کالاهای اساسی برپا شده است تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این نمایشگاه مواد پروتئینی، گوشت قرمز، مرغ و سایر اقلام مانند شکر، برنج  و مواد خوراکی با تخفیف 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار برای استفاده عموم عرضه می‌شود.
 
وی همچنین از فروش اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان مانند خرما، خشکبار و روغن خوراکی و سایر اقلام مورد نیاز مردم با قیمت مصوب در فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر خبر داد.
 
عالی‌پور با تاکید بر اینکه نگرانی در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد بیان داشت: از ماه‌ها پیش ذخیره کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان به اندازه کفایت انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
*تشدید نظارت جدی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشدید نظارت و بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ستاد نظارت و بازرسی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز به صورت دائمی فعالیت داشته و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل برپایی نمایشگاه‌ مراجعه کنند و مراتب را گزارش کنند.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی یا تقلب می‌توانند با شماره 124 تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgn79q.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما