قم نيوز : قم نیوز: مدیر برگزاری سومین نمایشگاه سنگ، کاشی، سرامیک، تجهیزات و ماشین آلات استان قم از برگزاری این نمایشگاه در روزهای اول تا چهارم مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قم خبر داد.
سومین نمایشگاه سنگ، کاشی، سرامیک و ماشین آلات استان قم برگزار می‌شود
 به گزارش قم نیوز، مجتبی علیشاهی در جمع خبرنگاران  با اشاره به هدف برگزاری نمایشگاه‌ها در استان قم اظهار کرد: با هدف ایجاد یک فضای رقابتی سالم و حمایت از تولید کنندگان در جهت تحقق حماسه سیاسی نمایشگاه‌ها را در استان قم برگزار می‌کنیم.
 
مدیر برگزاری سومین نمایشگاه سنگ، کاشی، سرامیک، تجهیزات و ماشین آلات استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه سنگ در استان قم گفت: سومین نمایشگاه سنگ، کاشی، سرامیک، تجهیزات و ماشین آلات استان قم از 1 تا 4 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قم برگزار خواهد شد.
 
شرکت 30 شرکت در نمایشگاه سنگ استان قم
 
علیشاهی، ساعت نمایشگاه سنگ را به علت همزمانی با ماه رمضان متفاوت از نمایشگاه‌های دیگر دانست و افزود: ساعت نمایشگاه سنگ به علت همزمانی با ماه رمضان از ساعت 18 تا 24 خواهد بود که در دو زمان قبل از افطار و بعد از افطار میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: در افتتاحیه این نمایشگاه مسئولین اتحادیه سنگ و کاشی استان قم و انجمن سنگ ایران نیز حضور دارند.
 
مجتبی علیشاهی مدیر برگزاری سومین نمایشگاه سنگ، کاشی، سرامیک، تجهیزات و ماشین آلات استان قم با اشاره به شرکت‌های شرکت کننده در نمایشگاه سنگ اظهار کرد: 30شرکت در نمایشگاه سنگ شرکت می‌کنند که بیشتر آنها از استان قم خواهند بود، البته شرکت‌هایی هم  از استان‌های تهران و اصفهان در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در سال 92 در استان قم
 
علیشاهی با اشاره به سابقه فعالیت شرکت جهان پدیده هوراند گفت: شرکت جهان پدیده هوراند در سال‌های اخیر 30 نمایشگاه را در استان قم برگزار کرده است که برخی از این نمایشگاه‌ها به پیشنهاد این شرکت برپا شد.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند تعداد نمایشگاه برگزار شده از سوی این شرکت را در سال 92 در استان قم 12 نمایشگاه دانست و افزود: نمایشگاه‌هایی همچون صنعت خودرو، صنعت چاپ و بسته بندی، بورس، بانک و بیمه، مواد شوینده، پاک کننده و سلولزی، لوازم خانگی و  بهره وری و بهینه سازی در صنعت  ساختمان در سال 92 در سطح استان برگزار خواهد شد.
 
محدود بودن فضای نمایشگاهی استان قم
 
علیشاهی با اشاره به مشکلات برگزاری نمایشگاه‌های استان قم اظهار کرد: یکی از مشکلات برگزاری نمایشگاه‌های قم عدم برنامه ریزی در نمایشگاه است که این عدم برنامه ریزی سبب می‌شود که شرکت‌ها زمان کمی را برای غرفه سازی داشته باشند و غرفه‌هایشان یک ظاهر معمولی داشته باشد.
 
مدیر برگزاری سومین نمایشگاه سنگ، کاشی، سرامیک، تجهیزات و ماشین آلات استان قم مکان برگزاری نمایشگاه را کوچک دانست و افزود: محل برگزاری نمایشگاه باید جایگاه نمایشگاهی داشته باشد تا بتوان نشست‌های خبری و کارگاه‌های آموزشی را در آن برگزار خواهد کرد.
 

انتهای پیام /122
https://qomnews.ir/vdch6xnz.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما