شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : 14977
با حضور بازیکنان بومی:

ترکیب امید ماهان تندیس قم در فوتسال نوجوانان کشور مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب تیم فوتسال امید ماهان تندیس استان قم در مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور مشخص شد.
ترکیب امید ماهان تندیس قم در فوتسال نوجوانان کشور مشخص شد
 به گزارش قم نیوز، در سال جاری تیم‌های رده‌های سنی مختلف فوتسال قم در مسابقات لیگ‌ها و همچنین بازی‌های قهرمانی فوتسال کشور حضور می‌یابند که یکی از آنها تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم محسوب می‌شود.
 
قم در لیگ برتر بزرگسالان، لیگ دسته دوم، لیگ منطقه‌ای، لیگ امید، لیگ جوانان و همچنین در لیگ رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور دارای نماینده است و یکی از استان‌های فعال کشور در رشته فوتسال به شمار می‌رود.
 
تیم فوتسال امید ماهان تندیس امسال نماینده قم در مسابقات رده سنی نوجوانان لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور است و در تلاش برای حفظ اعتبار و جایگاه فوتسال قم و همچنین بروز توانمندی‌های خود با ترکیبی از بازیکنان آینده‌دار بومی به مصاف حریفان می‌رود.
 
این تیم یکی از حاضرین در نخستین دوره مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های استان قم بود که سال گذشته با برنامه ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم برگزار شد و امسال قصد دارد در لیگ فوتسال نوجوانان کشور شرکت کند.
 
هدایت فوتسالیست‌های آینده دار تیم امید ماهان تندیس قم را محمدرضا قاسمی بر عهده دارد و این تیم که قرار بود بازی‌های خود را از تیر ماه در مقابل حریفان حاضر در فوتسال نوجوانان کشور آغاز کند از شهریور ماه در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.
 
کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال میزبان برگزاری رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز مشخص کرده است و بر این اساس هیئت فوتبال استان سمنان در شهرستان سیرجان از تیم‌های مدعی حاضر در این رقابت‌ها پذیرایی می‌کند.
 
کادر فنی تیم فوتسال نوجوانان امید ماهان تندیس قم که در راس آنها محمدرضا قاسمی حضور دارد، اسامی بازیکنان امید ماهان تندیس را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد در حالی که در کادر فنی این تیم علی فوایی به عنوان سرپرست حضور دارد.
 
محمد حسن صفا، سید مسعود حسینی، مهدی میرزایی، مهدی سام، مسعود تکیه‌ای، مهدی عندلیبی، ‌هادی حسین خواه، مصطفی علیمرادی، صالح هنربخش، سید مصطفی ساجدی، علیرضا مبصری، پوریا کاوسی، علی شریف‌زاده، حمید رضا نقدی، میر محمد نقدی و میرمحمد حسینی نفراتی هستند که در دیدار اخیر تدارکاتی امید ماهان تندیس قم برابر تیم ملی دانش آموزان نیز به میدان رفتند و در فوتسال نوجوانان کشور نیز برای نماینده قم توپ خواهند زد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchqwnz.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما