دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 15010
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم:

روزه داران در ماه رمضان به تقویت باورهای دینی خود بپردازند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان، روزه داران به تقویت باورهای دینی و علم آموزی فرا خواند.
روزه داران در ماه رمضان به تقویت باورهای دینی خود بپردازند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمود نجاریان زاده معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: هر چه مضیف شخصیت گران‌قدرتری داشته باشد از آن ضیافت بیشتر برخوردار می‌شود.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: وقتی نفس کشیدن در این ماه حکم تسبیح را پیدا می‌کند و زمانی که خوابیدن در این ماه حکم عبادت را پیدا می‌کند، پس مطالعه و علم به سبب ارزش‌هایی که خداوند برای آن‌ها قرار داده است، به مراتب ثواب بیشتری خواهد داشت.
 
نجاریان زاده خطاب به روزه داران ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: امروز خود را همانند دیروز قرار ندهید، یا در حال تعلیم علم باشید، یا در حال آموزش و پژوهش زیرا به گفته پیامبر اکرم(ص) نشستن در محضر علما و یاد گرفتن از آن‌ها بسیار ارزشمند است.
 
وی با اشاره به این که یکی از گمشده‌های ما در دهه اخیر و در کل جهان بحث کنار گذاشتن دین و باورهای دینی است، افزود: مردم باید در ماه  مبارک رمضان به تعلیم در زمینه باورهای دینی خود بپردازند و آن‌ها را تقویت کنند.
 
نجاریان زاده خاطر نشان کرد: اگر گفته می‌شود دروغ نگویید، ارزش صداقت و رذالت کذب برای آن‌ها باور قلبی و دینی می‌شود و روزه داران می‌توانند در این ماه باورهای دینی را در قالب صداقت تقویت کنند و آن چه را که انجام می‌دهند، واقعا صادقانه باشد.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان اذعان داشت: تقویت باورهای دینی در واقع یاد گرفتن معارف و احکام دینی است و مراجعه به تفسیر قرآن کریم، زیرا آن چه که مهم است عمل به قرآن است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgzz9q.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما