سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : 15059
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خبر داد:

آخرین مهلت ثبت وام مسکن ایثارگران قم 31 تیر

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم آخرین مهلت ثبت وام مسکن ایثارگران قم در بانک مسکن را 31 تیر سال جاری عنوان کرد.
آخرین مهلت ثبت وام مسکن ایثارگران قم 31 تیر
به گزارش قم نیوز،  محمد جعفری با اشاره به سهمیه وام مسکن اظهار کرد: هزار و 700 سهمیه وام در نظر گرفته شده که از این تعداد 700 سهمیه مصرف شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: مشمولان وام مسکن حداکثر تا 31 تیر باید درخواست وام خود را پس از دریافت معرفی‌نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق در بانک مسکن ثبت کنند.
 
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم یادآور شد: مبلغ وام ساخت و خرید مسکن 45 میلیون تومان با سود چهار درصد است.
 
وی ادامه داد: فرزندان شهدا، والدین شهدا، همسران، جانبازان 25 درصد و فرزندان جانبازان 70 درصد مشمول این وام هستند.
 
جعفری با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای کسانی که پیش از این وام دریافت کرده‌اند گفت: کسانی که وام مجدد می‌گیرند اگر مبلغ وام گذشته آنها دو میلیون تومان باشد و تسویه کرده باشند می‌توانند از وام مسکن بهره‌مند شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: افراد متقاضی وام مسکن اگر مبلغ وام آنها دو تا پنج میلیون تومان باشد و تا پایان سال 90 وام خود را تسویه کرده باشند می‌توانند از وام مسکن بهره‌مند شوند.
 
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: کسانی که وام آنها بیش از پنج میلیون تومان باشد و تا سال 90 تسویه کرده باشند ولی مدت بهره‌مندی آنها کمتر از سه سال است به طور مجدد نمی‌توانند وام دریافت کنند.
 
وی یادآور شد: جانبازان 70 درصد در صورتی که وام به نام آنها نباشد یا وامشان را بلافاصله تسویه کرده باشند می‌توانند از وام مسکن بهره‌مند شوند.
 
جعفری با بیان اینکه مشمولان وام خرید و ساخت مسکن 5 هزار نفر هستند گفت: افراد متقاضی وام مسکن باید فاقد سابقه مالکیت باشند.
 
وی با اشاره به پروژه 405 واحدی مسکن گفت: تاکنون 200 نفر برای این پروژه ثبت‌نام کرده‌اند و این پروژه تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjhyev.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما