پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 15133
دبیر هیئت تنیس قم خبر داد:

راهیابی تنیس بازان قمی به دور دوم مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از عملکرد خوب تنیس بازان قمی و راهیابی آنها به مرحله دوم مسابقات تنیس قهرمانی کشور خبر داد.
راهیابی تنیس بازان قمی به دور دوم مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز،  سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: رقابت‌های تنیس قهرمانی مناطق کشور در استان‌های مختلف در حال برگزاری است و تیم هیئت تنیس استان قم نیز در گروه اول مقدماتی با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.
 
وی با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در گروه اول مقدماتی مسابقات تنیس قهرمانی مناطق کشور افزود: در این گروه تنیس بازان قمی با حریفانی از همدان، البرز، تهران، اصفهان و زنجان در دو بخش تیمی و انفرادی مسابقه می‌دهند.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تنیس کشورمان میزبان دیدارهای گروه اول مقدماتی تنیس مناطق کشور، هیئت تنیس استان همدان است و در این مسابقات تنیس بازان قمی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه سطح رقابت های تنیس قهرمانی کشور بالا است و عملکرد تنیس بازان قم با نتایجی که در دور اول کسب کردند خوب بوده است، ابراز کرد: نتایج دور اول رقابت‌های قهرمانی تنیس کشور در حالی رای به صعود تنیس بازان قم به مرحله بعدی رقابت‌ها داده که این مسابقات با عنوان یادواره شهید سید احمد برقعی و گرامیداشت سرداران، امیران، فرماندهان و 8 هزار شهید استان همدان به انجام می‌رسد.
 
خاتمی یاد آور شد: این رقابت‌ها هم اکنون به میزبانی آکادمی الیت همدان در حال برگزاری است و در پایان دور نخست از بین 12 تنیس باز قمی اعزامی به این پیکارها، دو نفر موفق به کسب برتری مقابل حریفان و به دست آوردن جواز حضور در مرحله دوم شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: در آغاز این رقابت‌ها از تیم‌های قم، همدان، البرز، اصفهان، زنجان و تهران در مجموع 34 تنیس باز حضور داشتند که در پایان مسابقات دور نخست امیرحسین بادی و حسین نوشی‌زاده دو نماینده صعود کننده از تنیس قم به مرحله دوم بودند.
 
خاتمی عنوان داشت:‌ در پایان پیکارهای مرحله نخست امید سامی از همدان، حسین نوشی‌زاده از قم، امیرسالار مولَایی از زنجان، منوچهر کمالی و نیما مقصودی از تهران، ابراهیم خزائی از البرز و امیرحسین شفیعی از همدان در گروه اول صعود کننده‌ها قرار داشتند.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: همچنین هاتف توکلی از اصفهان، عباس قاسمی همدان، امیرحسین بادی از قم، امیر میراسماعیلی از همدان، شهاب موسویان از تهران و فواد عطایی از زنجان با حذف حریفان خود به دور دوم این رقابت‌ها راه یافته‌اند.
 
وی اظهار داشت:‌ این رقابت‌ها زیر نظر کمیته رقابت‌های سازمان لیگ تنیس کشور در محل آکادمی تنیس الیت برگزار می‌شود و سرداور این پیکارها مرتضی حسین دوست از تهران و مدیر بازی‌ها فرامرز سرداری مهر از همدان است، ضمن اینکه نفرات برتر این مسابقه‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی، در رنکینگ تنیس بازان کشور نیز امتیاز کسب می‌کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc1sqs.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما