پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 14914
مسابقات قهرمانی آسیا:

تنیس قم نخستین عنوان آسیایی خود را کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از کسب نخستین عنوان آسیایی برای تنیس قم در مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا خبر داد.
تنیس قم نخستین عنوان آسیایی خود را کسب کرد
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: همانگونه که پیش از این نیز وعده کرده بودیم تنیس قم در آینده‌ا‌ی نزدیک در سطح کشور و همچنین میادین بین‌المللی و آسیایی کسب افتخار خواهد کرد و خوشبختانه این مهم محقق شد.
 
وی ادامه داد: از زمانی که زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان با پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ترمیم و تجهیز شدند و امکانات این رشته در اختیار هیئت قرار گرفت، توانستیم با آرامش خاطر و فراغ بال به توسعه تنیس بپردازیم.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: قم در تنیس ظرفیت غنی و نیروهای بسیار مستعد و با پتانسیل بالایی دارد، ما پیش از این سابقه حضور تیم قم در مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور را داریم و جوانان تنیس قم با چهره‌های شاخص تنیس کشور در جام دیویس و میادین معتبر بین المللی رقابت کرده‌اند.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم در پاسخ به اینکه رمز موفقیت تنیس قم را در چه می‌دانید؟ تصریح کرد: با حمایت‌های خوب اداره کل ورزش و جوانان، همکاری مطلوب فدراسیون تنیس و انگیزه بالایی که برای کار و تلاش به منظور توسعه این رشته در هیئت تنیس قم وجود دارد، این مسیر را تا موفقیت پیموده‌ایم.
 
وی یادآور شد: در حقیقت می‌توان مهمترین عامل پیشرفت و تحول در تنیس قم را سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه دانست، استعدادیابی را رکن اصلی کار در مسیر ترقی جایگاه تنیس قم قرار دادیم و حالا همین استعدادها در کشور برای تنیس قم افتخار آفرینی می‌کنند.
 
خاتمی خاطرنشان کرد: سال‌جاری را با موفقیت‌های خوبی آغاز کرده‌ایم، ابتدا تیم تنیس قم در مسابقات لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور موفق به کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی شد و همزمان جواز صعود به لیگ دسته اول را به دست آورد و حالا در تور تنیس آسیا افتخار کسب کرده‌ایم.
 
وی بیان داشت: رقابت‌های تور تنیس آسیا با شرکت تنیس‌بازان آینده‌دار در رده سنی زیر 14 سال از هفته گذشته به میزبانی کشورمان در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است و خوشبختانه هفته اول آن با کسب یک عنوان ارزشمند برای تنیس قم همراه بود.
 
دبیر هیئت تنیس استان قم اظهار داشت: از قم چهار تنیسور در این رقابت‌ها شرکت کردند که در بخش انفرادی تا جمع هشت نفر برتر نیز شاهد حضور تنیس‌بازان قم بودیم و محمدحسین جلالیان توانست رتبه پنجم را کسب کند اما در بخش دوبل تیم دو نفره محمدحسین جلالیان نماینده قم و تنیس ایران با یک تنیس‌باز هندی به مقام سوم مشترک دست یافتند تا بدین ترتیب نخستین موفقیت تنیس قم در یک رقابت آسیایی کسب شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci53az.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما