سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 15268
از سوی پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع):

گروه هنر و ادبیات اسلامی تأسیس شد

قم نيوز : قم نیوز: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خلق آثار ادبی فاخر، گروه هنر و ادبیات اسلامی در مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) راه اندازی شد.
گروه هنر و ادبیات اسلامی تأسیس شد
به گزارش قم نیوز، سید جمال‌الدین میر‌محمدی رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) افزود: گروه هنر و ادبیات اسلامی با هفت محور انقلاب اسلامی، معارف اسلامی، فضائل اخلاقی، کودک و نوجوان، خانواده، تاریخ اهل بیت و هم چنین خاطرات دفاع مقدس در آینده به فعالیت خواهد پرداخت و در حال حاضر با توجه به مقدورات در سه محور کودک و نوجوان، معارف اسلامی و مسائل خانواده به فعالیت می‌پردازد.
 
وی ادامه داد: به منظور سرمایه‌گذاری هر چه بهتر در این حوزه علاوه بر تولید اثر، در زمینه آموزش و کادر سازی نیز تلاش‌هایی آغاز شده است.
 
رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) ضمن دعوت از صاحبان قلم و همه کسانی که در زمینه خلق آثار ادبی و رمان فعالند بیان داشت: تلاش خواهیم کرد با شناسایی و جذب هنرمندان این عرصه به ویژه در مجموعه سپاه با خریداری و چاپ آثار آنان از ایشان حمایت کنیم.
 
میرمحمدی اظهار کرد: برای ترسیم هر چه بهتر نقشه راه این گروه، علاوه بر تدوین طرح‌های قابل اجرا در این خصوص، هم اکنون طرح پژوهشی تبیین هنر از دیدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در دستور کار و در حال اجراست.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbw5b8.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما