چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 15317
مدیر عامل باشگاه صبا:

حسن زاده سرمربی تیم فوتسال صبا است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال صبا است و این تیم با قدرت در لیگ برتر فوتسال حضور خواهد یافت.
حسن زاده سرمربی تیم فوتسال صبا است
به گزارش قم نیوز، رضا کشوری با رد برخی اخبار منتشر شده مبنی بر انتخاب وحید غیاثی به عنوان سرمربی تیم فوتسال صبا اظهار کرد: هدایت تیم فوتسال صبا برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به سرمربی فصل گذشته این تیم یعنی محسن حسن زاده سپرده شده است.
 
وی گفت: تمرینات تیم فوتسال صبا برای حضور پر قدرت در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز از دو روز گذشته آماده شده و تیم در شرایط بسیار خوبی شرایط آماده سازی را طی می‌کند.
 
مدیر عامل باشگاه صبای قم با اشاره به اینکه تیم فوتسال صبا همانند فصل گذشته با ترکیبی بومی به مصاف حریفان می‌رود اظهار کرد: قم مهد فوتسال کشور است و در این شهر استعداهای بسیار زیادی در رشته فوتسال فعالیت می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه بازیکنان فصل گذشته تیم حفظ شده‌اند افزود: همچنین تست گیری از بازیکنان جدید و جوانان مستعد فوتسالیست قمی نیز آغاز شده است تا همچون گذشته استعدادهای جدیدی را به فوتسال کشور معرفی کنیم.
 
کشوری در خصوص حضور اصغر حسن زاده و پیشنهادات خارجی این بازیکن گفت: این بازیکن مشغول بررسی پیشنهادات است و اینکه یک بازیکن قمی بتواند در لیگ‌های معتبر کشورهای خارجی بازی کند ارزشمند است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcguw9q.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما