پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 15324
روایت رئیس شورای شهر قم از چگونگی احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) پس از 18 سال:

احمدی‌نژاد دستور فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت بلوار پیامبر اعظم (ص) را ‌صادر کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم گفت: با توجه به و‌قفه 18 ساله ای که در طرح احداث بلوار پیامبر اعظم (ص) افتاده بود در دولت نهم احمدی‌نژاد دستور فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت این پروژه را ‌‌صادر کرد.
احمدی‌نژاد دستور فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت بلوار پیامبر اعظم (ص) را ‌صادر کرد
 به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر چهارشنبه شب در مراسم شکرانه خدمت که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: 18 سال پیش طرح احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) کلید خورد اما تا چند سال اخیر به تعویق افتاد تا اینکه سرانجام با عزمی ملی و استانی افتتاح شد و دو حرم بزرگ شیعی را به یکدیگر متصل کرد.
 
وی افزود: ابتدا زمانی که آقای بشارتی وزیر کشور بود تملک و اجرای این طرح عظیم با مدیریت شهرداری تهران آغاز شد اما با تغییرات مدیریتی صورت گرفته پروژه با توقفی چند ساله روبه‌رو شد.
 
رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه سپردن طرح به شهرداری قم یکی از اقدامات پیگیرانه نخستین شورای شهر قم محسوب می‌شود گفت: هرچند مسئولان شهرداری تمام تلاش خود را برای تملک اراضی مربوط به طرح بلوار پیامبر اعظم(ص) به کار گرفتند اما به دلیل محدودیت در بودجه امکان انجام آن به طور کامل وجود نداشت.
 
وی ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم نگاه ویژه‌ای به عمران و آبادانی در سراسر کشور و از جمله در قم داشتند و همین امر سبب شد شورای سوم قم با جدیت بیشتری وارد این طرح شده و جلسات متعددی را در این زمینه تشکیل دهد؛ شخص رئیس جمهور هم برای مساعدت بیشتر به پیشبرد پروژه دستور استفاده از تسهیلات و تامین اعتبار به وسیله فروش اوراق مشارکت را صادر کرد.
 
آتش‌زر با اشاره به تلاش همگانی در قم برای راه‌اندازی بلوار پیامبر اعظم(ص) بیان داشت: شتاب بیشتر این طرح نتیجه روی کار آمدن پیریایی و دلبری، استاندار و شهردار اخیر قم بوده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) باید بتواند بسیاری از نیازهای قم را برآورده کند و می‌توان با کاربری‌های فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و اجتماعی متعددی که قابلیت اجرا در حاشیه آن را دارند به این نیازها پاسخ داد ضمن اینکه نباید برای تامین بودجه صرف شده بیشتر به واحدهای تجاری بیندیشیم.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceex8z.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما