پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 154
همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری؛

6500 واحد مسكن مهر در قم به بهره‌برداري می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم، 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
6500 واحد مسكن مهر در قم به بهره‌برداري می‌رسد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه شورای مسکن استان قم، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح محدوده مسکن مهر همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم، بهره‌برداری و تحویل ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر را از جمله برنامه‌های سالگرد سفر عنوان و خاطرنشان کرد: امکانات و زیرساخت‌های موردنیاز این واحدها نیز باید همزمان با افتتاح به طور کامل آماده شود.

وی از افتتاح پنج بوستان در منطقه پردیسان در سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم خبر داد و افزود: ورودی اصلی پردیسان نیز با بهسازی و زیباسازی مناسب، باید تا سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم آماده بهره‌برداری شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار قم آماده‌سازی شش مسجد در محدوده مسکن مهر را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در سالگرد سفر رهبری به قم دانست و گفت: همچنین همزمان با سفر مقام معظم رهبری به قم باید فضای پیرامونی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) و یادمان شهید گمنام به طور کامل آماده بهره‌برداری شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت آماده‌سازی و تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان قم، ضرورت تامین زیرساخت‌های لازم و ایجاد واحدهای خدمات‌رسان در منطقه پردیسان و محدوده مسکن مهر را یادآور شد و اظهار داشت: گسترش واحدهای خدمات‌رسان خصوصا واحدهای بهداشتی و درمانی در منطقه پردیسان نیازمند ایجاد انگیزه و رفع موانع سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی و اعطای تسهیلات مناسب به این بخش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور تامین امکانات رفاهی و خدماتی به تناسب افزایش جمعیت در منطقه پردیسان را مهم دانست و افزود:‌ امکانات و اعتبارات دولتی برای تامین تمام نیازمندی‌های منطقه پردیسان کافی نیست و استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد واحدهای خدماتی، تجاری، تفریحی و... در این منطقه می‌تواند کارگشا باشد.

وی خواستار تسریع در تملک و آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی پردیسان شد و با اشاره به ضرورت اتصال بلوار شهید آوینی به منطقه پردیسان گفت: در صورت اتصال بلوار شهید آوینی به منطقه پردیسان، این بلوار به یکی از ورودی‌های اصلی و پرتردد این منطقه تبدیل خواهد شد.

استاندار قم در پایان سخنان خود تسریع در احداث و تکمیل واحدهای مسکن مهر روستایی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: همانطور که شاهد سرعت قابل توجه تکمیل پروژه‌های مسکن مهر شهری در قم هستیم، واحدهای مسکن مهر روستایی نیز با رفع مشکلات و موانع باید سرعت بیشتری بگیرد.

همچنین در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از آخرین وضعیت آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر شهری و روستایی و تامین زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن در این مناطق ارائه کردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd2o0f6yt0k.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما