دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 15425
به پاس قهرمانی فوتسال بازی‌های سالنی آسیا صورت گرفت:

تقدیر از فوتسالیست‌های قمی توسط معاون اول رئیس جمهور

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست‌های قمی به پاس کسب عنوان قهرمانی در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا توسط معاون اول رئیس جمهور تجلیل شدند.
تقدیر از فوتسالیست‌های قمی توسط معاون اول رئیس جمهور

به گزارش قم نیوز، تجلیل از تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان قهرمان رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا در حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال صورت گرفت.

تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان کمتر از دو هفته قبل در چارچوب رقابت‌های فوتسال چهارمین دوره بازی‌های سالنی و هنرهای رزمی آسیا توانست با غلبه بر تمام حریفان خود بر سکوی نخست ایستاده و قهرمان قاره کهن لقب بگیرد.

در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان در این دوره از رقابت‌ها دو فوتسالیست قمی نیز حضور داشتند که از عوامل تاثیرگذار در پیروزی‌های تیم ملی و کسب عنوان قهرمانی در جدال با تیم‌های مدعی و مطرح فوتسال قاره کهن بودند.

علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی دو فوتسالیست قمی که به ترتیب عناوین اول و سوم برترین گلزنان چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز در کارنامه موفقیت‌های خود دارند،‌ در ترکیب تیم ملی در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا حضور داشتند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله مقدماتی این مسابقات با درخشش وفایی و حسن‌زاده توانست تیم‌های ملی امارات و عراق را با زدن 25 گل به هر دو حریف از پیش رو برداشته و به عنوان صدرنشین مرحله گروهی راهی مرحله حذفی شود.

ملی پوشان فوتسال کشورمان با گلزنی حسن‌زاده و وفایی توانستند در نخستین بازی حذفی چهارمین دوره رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا تیم ملی فوتسال چین را با نتیجه جالب توجه هشت بر صفر شکست داده و راهی نیمه نهایی شوند.

حریف تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله نیمه نهایی تیم ملی فوتسال تایلند بود که ملی پوشان برای انتقام شکست در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر این تیم پرقدرت ظاهر شده و با غلبه بر تایلند به مسابقه پایانی صعود کردند.

دیدار نهایی مسابقات فوتسال چهارمین دوره بازی‌های سالنی و هنرهای رزمی آسیا در شهر اینچئون کره جنوبی بین تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن برگزار شد که تیم ملی کشورمان با درخشش بازیکنان قمی خود توانست پنج بر دو حریف را شکست داده و قهرمان شود.

در دیدار نهایی علیرضا وفایی بازیکن قمی تیم ملی کشورمان ستاره میدان بود و به تنهایی دو گل زد، ضمن اینکه علی‌اصغر‌ حسن‌زاده یک گل دیگر به ثمر رساند تا بدین ترتیب تیم ملی ایران بار دیگر بر بام فوتسال آسیا قرار بگیرد.

به پاس این موفقیت دو فوتسالیست قمی در ترکیب تیم ملی کشورمان در حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcgnt9q.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما