دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 15443

خبرنگاران قمی از بیست و یکمین نمایشگاه قرآن بازدید کردند

قم نيوز : قم نیوز: جمعی از خبرنگاران قمی از بیست و یکمین نمایشگاه قرآن بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های قرآنی ارائه شده در این نمایشگاه قرار گرفتند.
خبرنگاران قمی از بیست و یکمین نمایشگاه قرآن بازدید کردند
 به گزارش قم نیوز، شامگاه یکشنبه  تعدادی از اعضای خانه مطبوعات قم طی اردوی یک روزه از بیست‌و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کردند و با آثار و دستاوردهای قرآنی موجود در این نمایشگاه آشنا شدند.
 
مؤسسات قرآنی و دینی مختلف در این نمایشگاه حضور داشتند و به ارائه دستاوردها و فعالیت‌های خود برای گروه‌های سنی مختلف پرداختند.
 
با وجود گرمای هوا بازدیدکنندگان مختلف در این نمایشگاه حضور داشتند تا از فعالیت‌های قرآنی ارائه شده در این نمایشگاه استفاده کنند.
 
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دارای بیش از 40 بخش از جمله آموزش، پژوهش، دانش‌های قرآن بنیان، بیداری اسلامی و سبک زندگی است.
 
مشاوره و گفت‌وگوهای قرآنی، نشریات و مطبوعات قرآنی، حوزوی، دانشگاهی، آموزشی، پژوهش و ترجمه قرآن کریم، نوجوان، کودک، نشر مکتوب، نشریات دیجیتال، محافل و مراسم، شعر و ادب، سیره زندگی قرآنی، نهادها و موسسات، هنرهای نمایشی، قرآن و بین‌الملل، قرآن و ادیان و استهلال و رصد آسمانی از جمله بخش‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.
 
بخش بیداری اسلامی، حجاب و عفاف، قرآن و علم، ره یافتگان، عکس، صحافی قرآن کریم، قرآن و وحدت اسلامی، محصولات فرهنگی، ستاد ملی طرح جامع قرآن کریم و دارالکتابه از موضوعات دیگر ارائه شده در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است.
 
غرفه‌هایی مانند مشاوره در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم وجود دارد که با استقبال پر شور مردم مواجه شده و تا کنون جزو پر مخاطب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه بوده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند تا 13مرداد روزانه از ساعت 17 تا 24 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 از بخش‌های مختلف این نمایشگاه در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی‌ (ره) بازدید کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgwt9q.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما