چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 15491
فرمانده يگان ويژه انتظامي استان قم:

ارتقاء دانش و معنويت کارکنان از اهداف اصلي يگان ويژه

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ "دهقان" فرمانده يگان ويژه انتظامي استان قم گفت: ارتقاء دانش و معنويت کارکنان از اهداف اصلي يگان ويژه محسوب مي شود.
ارتقاء دانش و معنويت کارکنان از اهداف اصلي يگان ويژه
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، فرمانده يگان ويژه انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري ضمن بيان گوشه اي از اقدامات صورت گرفته اين يگان در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: برنامه هاي قرآني يگان ويژه قم در روزهاي سپري شده از ماه مبارك رمضان امسال نسبت به سال هاي گذشته از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است. 

فرمانده يگان ويژه انتظامي استان قم در ادامه با بيان اينکه حضور قلب و شرکت در جلسات قرآن سبب ارتقاء روحيه انسان مي شود گفت: رهبر معظم انقلاب درباره غفلت از قرآن مي فرمايند ، ما دو غفلت داريم؛ يكى غفلت از اين كه قرآن وسيله اجتماع ما مسلمان هاست دوم، غفلت از باور به مفاهيم قرآنى و اعتراف به آنچه كه خداى متعال به ما در قرآن كريم وعده كرده است ، با قرآن بايستى آشنا شد ، به قرآن بايد با همه وجود، با همه دل ايمان آورد. 

سرهنگ "دهقان" در بخش ديگري از سخنان خود ارتقاء منزلت کارکنان را يكي از اهداف اصلي ناجا برشمرد و افزود: ارتقاء دانش و معنويت کارکنان از اهداف اصلي يگان ويژه است که بحمدالله در سال 91 و همچنين در سال جاري توفيقات خوبي در اين زمينه حاصل شده است. 


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcjvxev.uqeihzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما