دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 15441
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد:

افزایش تعامل میان شهرداری و پلیس در همه حوزه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مشکلات ترافیکی در مناطق مختلف را نمی‌توان با نسخه‌های یکسان درمان کرد گفت: در همه زمینه‌ها باید تعامل میان پلیس و شهرداری افزایش یابد.
افزایش تعامل میان شهرداری و پلیس در همه حوزه‌ها
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید عزیزنژاد امروز در جلسه هماهنگی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: سعی کرده‌ایم بیشترین تعامل را با راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور استان داشته باشیم و هیچ موردی وجود نداشته باشد که از نظرات کارشناسی پلیس استفاده نشود.

وی افزود: چنانچه لازم باشد جلسات راهبری بالادستی هم برگزار شود این آمادگی وجود دارد؛ تمام اقداماتی که توسط شهرداری قم صورت می‌گیرد و همه پروژه‌های شهری تنها یک بعد کنترل و مدیریت ترافیک هستند اما لازم است در بحث نگهداری از سوی پلیس هم فعالیت جدی تر صورت گیرد تا بتوانیم از طرح‌های عمرانی و ترافیکی بهره‌برداری صحیح داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه تغییر فرهنگ عمومی در راستای بهبود وضعیت ترافیک لازم است؛گفت: در این میان شهرداری و پلیس باید همگام با یکدیگر گام بردارند زیرا یک فرهنگ اشتباه را به سختی و در مدت زمان طولانی می‌توان اصلاح کرد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در میدان 72 تن هنوز رانندگان عادت دارند در حاشیه میدان اقدام به سوار کردن مسافر کنند در حالیکه این فرهنگ اشتباه را باید با برخوردهای کارشناسی اصلاح کرد.

عزیزنژاد با اشاره به شیوه‌های اعمال قانون در بحث راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات حضور به موقع پلیس در صحنه می‌تواند به رفع مشکلات بیش از هر ابزار دیگری کمک کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه توسعه شهری موجب گسترش تصادفات در صورت عدم فرهنگ‌سازی ترافیکی خواهد شد عنوان داشت: یکی از رفتارهای مهم فرهنگی، قانون‌مداری است و باید از ابتدای احداث طرح‌ها، فرهنگ‌سازی لازم برای آن هم انجام گیرد و این کار در قالب تعامل بیشتر شهرداری و پلیس محقق خواهد شد.

وی با اشاره به مکانیزه شدن تجهیزات کنترل ترافیک گفت: سیستم‌های هوشمند و دوربین‌های تصویری امروز به کمک مدیریت شهری و پلیس آمده‌اند و در این زمینه هم باید فرهنگ استفاده بهینه وجود داشته باشد.

عزیزنژاد تصریح کرد: تقاضا برای تجهیزات مکانیزه مانند پارکینگ‌های جدید باید در میان مردم ایجاد شود و پلیس و شهرداری هم همکاری و اقدامات لازم را داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مشکلات ترافیکی در مناطق مختلف را نمی‌توان با نسخه‌های یکسان درمان کرد گفت: در همه زمینه‌ها باید تعامل میان پلیس و شهرداری افزایش یابد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdceze8z.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما