چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 15500
برای دیدار با صبا:

کاروان ملوان وارد قم شد

قم نيوز : قم نیوز: کاروان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای دیدار با صبای قم در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور وارد قم شد.
کاروان ملوان وارد قم شد
 به گزارش قم نیوز، ملوانی‌ها سیزدهمین تیم دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستند که با خوش اقبالی خود را در فصل گذشته از جمع تیم‌های کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک رها کرده و در لیگ ماندنی شدند.
 
این تیم که نیم فصل اول لیگ قبل را با قدرت بسیار آغاز کرد و حتی در پایان دور رفت بازی‌های لیگ دوازدهم در مکان سوم ایستاد و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا نام گرفته بود، در نیمه فصل دوم نتایج ضعیفی گرفت و در لیگ دوازدهم رتبه سیزدهم را کسب کرد.
 
قوی سپید انزلی در لیگ دوازدهم به واسطه حضور حسین هدایتی مالک ثروتمند سابق استیل آذین در این باشگاه یکی از تیم‌هایی بود که زیاد در کانون توجه‌ها قرار داشت اما امسال بسیار آرام و بی سر و صدا در بازار نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرد.
 
برای حضور در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صادق درودگر همچنان مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی است و دوردگر بعد از لیگ دوازدهم تلاش کرده بازیکنان مدنظر نخستین سرمربی خارجی ملوان را جذب کند.
 
البته جدایی پژمان نوری کاپیتان ملوان از این تیم به اندازه خرید برخی ستاره‌های تیم‌های بزرگ در رسانه‌ها خبرساز شد به خصوص اینکه مدیرعامل و کاپیتان ملوان بارها در رسانه‌ها علیه یکدیگر مصاحبه کردند و سرانجام نوری از ملوان جدا شد و به استقلال تهران پیوست.
 
نماینده با سابقه شهر انزلی در لیگ برتر فوتبال کشورمان در نقل و انتقالات پژمان نوری، سیدعلی حسنی‌صفت، جواد شیرزاد، سعید سالارزاده، هادی تامینی، بابک پورغلامی، آرش قلی‌زاده، حسین بادامکی، مهرداد اولادی، پویا نزهتی و محمد حیدری را از دست داد.
 
با این حال انزلی‌چی‌ها بیکار ننشستند و در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ سیزدهم توانستند آرمین رحیم‌زاده، حسن اشجاری، سیداحمد مهدی‌زاده، مرتضی فلاحی، مهدی شیری، محسن یوسفی و اسماعیل حمیدی را به عنوان هفت بازیکن جدید به خدمت بگیرند.
 
این در حالی است که قرارداد سید جلال رافخایی آقای گل بازی‌های لیگ دوازدهم و همچنین مازیار زارع و سعید یوسف‌زاده با تیم ملوان بندر انزلی تمدید شد و این بازیکنان مطرح با وجود اینکه از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتند در جمع ملوانی‌ها ماندگار شدند.
 
ملوانی‌ها در این فصل نخستین سرمربی خارجی را نیز بر روی نیمکت خود تجربه خواهند کرد چرا که دراگان اسکوکیچ سرمربی اهل کرواسی در این فصل جانشین محمد احمدزاده شده است و نخستین مربی خارجی تاریخ باشگاه ملوان به شمار می‌رود.
 
ملوان بندر انزلی در هفته نخست بازی‌های لیگ سیزدهم از ساعت 22 پنجشنبه شب سوم مردادماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف صبای قم می‌رود، دیداری که برای صبای قم جنبه انتقامی نیز دارد زیرا صبا در بازی دور رفت لیگ دوازدهم در هفته سوم با ملوان در قم بازی کرد و با نتیجه سه بر یک به میهمان خود باخت و حالا به دنبال تلافی آن باخت است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcawmn6.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما