چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 15513
مدافع تیم فوتبال صبای قم:

در خانه پیروزی می‌خواهیم

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم از آمادگی این تیم برای دیدار با ملوان بندر انزلی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
در خانه پیروزی می‌خواهیم
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی مبینی‌پور اظهار کرد: شرایط تیم خوب است، هم خوب تمرین کرده‌ایم و هم بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته‌ایم و امیدواریم با تدابیری که کادر فنی می‌اندیشد و بازی خوبی که در زمین مسابقه انجام‌ می‌دهیم‌ از این بازی سه امتیاز را بگیریم.
 
وی با تاکید بر اینکه با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا صبای قم به سه امتیاز مسابقه هفته اول لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی دست یابد بیان داشت: با توجه به برخورداری از زمان کافی برای انجام برنامه‌های مختلف آماده‌سازی پیش از فصل می‌خواهیم در هفته اول نتیجه بسیار خوبی بگیریم و اکنون نیز با تیمی آماده و قوی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌رویم.
 
مدافع بومی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: تیم بسیار آماده و با انگیزه‌ای داریم، زیرا تمام بازیکنان ما از آمادگی کافی برخوردار هستند و برای دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی هماهنگی مورد نظر کادر فنی را نیز به دست آورده‌ایم.
 
وی با تأکید بر اینکه تیم خوب و آماده‌ای برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر داریم عنوان داشت: صبای قم تیم بزرگی است و با آمادگی کامل در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود تا به جایگاهی مناسب در لیگ سیزدهم برسد.
 
مبینی‌پور افزود: در هفته اول و در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیمی آماده مقابل حریف به میدان می‌رویم تا عملکرد مطلوبی داشته و بتوانیم نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم که ما را به ادامه لیگ امیدوارتر کند.
 
وی با اشاره به تلاش برای استحکام خط دفاع صبای قم تصریح کرد: در بازی اول سعی‌ می‌کنیم توانمندی تیم ما به خوبی نمایان شود و در دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به مراتب بهتر از بازی‌ که فصل قبل در قم برابر این تیم انجام دادیم توانمندی خط دفاع صبا را نشان دهیم.
 
مدافع تیم صبای قم در ادامه با اشاره به اینکه هدف صبا کسب یکی از رتبه‌های بالای جدول لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است عنوان کرد: صبای قم مدیران پرتلاشی دارد و تمام آنها انتظار دارند تا این تیم را در مسابقات این فصل فوتبال لیگ برتر در حد یک تیم مدعی ببینند.
 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcexn8z.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما