چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 15544
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد:

کاهش دمای قم موقتی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: کاهش دمای قم در روزهای اخیر موقتی است و از فردا افزایش دما را در قم شاهد هستیم.
کاهش دمای قم موقتی است
محمدرضا قاضی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به کاهش دما در روزهای اخیر اظهار کرد: کاهش دمای قم در روزهای اخیر موقتی است و از فردا افزایش دما را در قم شاهد هستیم و وضعیت دمای قم تا پایان ماه رمضان همراه با گرما خواهد بود.

وی اظهار کرد: دمای دیروز قم ۳۹ درجه بود که امروز به ۴۰ درجه رسیده است و پیش بینی دما برای فردا بین ۴۲ تا ۴۳ درجه است و دما در روز جمعه به ۴۴ درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای قم در روزهای آینده گفت: امشب در برخی از نقاط قم رگبار پراکنده همراه با وزش باد را شاهد خواهیم بود و از فردا بعد از ظهر وضعیت هوای قم همراه وزش باد همراه با گرد و خاک است و وضعیت هوای روز جمعه هم مانند روز پنج شنبه خواهد بود.

وی ادامه داد: برای فردا شب و جمعه شب افزایش ابر را پیش بینی می کنیم.

قاضی، گرد و خاک را دارای ریشه محلی دانست و افزود: به سبب وزش بادهای شرقی گرد و خاک را در شهر قم در فردا و روز جمعه شاهد خواهیم بود و سرعت وزش باد فردا بین ۱۰ تا ۱۵ متر خواهد بود.
وی اضافه کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۸ تا ۱۳ متر است.

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdci5waz.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما