شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 15780
علی لاریجانی:

با تقویت صادرات افزایش قیمت ارز را به فرصت تبدیل کنیم‌

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بالا رفتن قیمت ارز فرصت مناسبی است برای کالاهای صادراتی و اینکه واحدهای صنعتی صادرات را محور فعالیت‌های خود قرار دهند.
با تقویت صادرات افزایش قیمت ارز را به فرصت تبدیل کنیم‌
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، علی لاریجانی در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک‌های قم با مهم ارزیابی کردن جایگاه صنعت در رفع مشکلات اشتغال و بیکاری اظهار داشت: ‌در استان قم بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خدمات فعال هستند ولی بخش صنعت جلوتر از دیگر بخش‌ها است.
 
وی گسترش شهرک‌های صنعتی و توسعه آنها را مد نظر قرار داد و گفت: ‌با توجه به شرایط موجود باید بخش صنعت قم تقویت شده و توسعه یابد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: استان قم دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است که جا دارد سرمایه‌گذاران بزرگ و خارجی از این فرصت‌ها بیشتر اطلاع پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: برنامه‌ها و کارهای مناسبی لازم است از سوی مسئولان استان صورت گیرد تا فرصت‌ها و زمینه‌های مساعد و سرمایه گذاری قم شناسایی و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد تا انگیزه‌های لازم برای سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.
 
لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش قیمت ارز در کشور و تاثیر آن در صنعت بیان کرد: ‌درست است که بالا رفتن قیمت ارز موجب بروز مشکلاتی شد ولی این خود فرصت مناسبی است برای کالاهای صادراتی و اینکه واحدهای صنعتی، صادرات را محور فعالیت‌های خود قرار دهند که در این صورت این افزایش قیمت ارز یک فرصت خوب برای آنها خواهد بود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر صادرات، محور تولیدات واحدهای صنعتی قرار گیرد شاهد تسریع در رشد صنعت قم و کشور خواهیم بود.
 
وی در ادامه ارائه خدمات ویژه به سرمایه‌گذاران و کمک گرفتن از ظرفیت‌های مجلس و دولت را در توسعه و جهش صنعتی قم مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان استان و استانداری باید برای توسعه صنعتی استان تلاش کنند و ما در مجلس آماده هرگونه کمک به طرح‌ها و پیشنهادات مسئولان استان هستیم.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcaw0n6.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما