يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 15796
حسینی‌نژاد:

عملکرد والیبالیست‌های قم در مسابقات امیدهای کشور مطلوب بود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: عملکرد والیبالیست‌های امید قم با کسب رتبه پنجم در مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امید قهرمانی کشور مطلوب بود.
عملکرد والیبالیست‌های قم در مسابقات امیدهای کشور مطلوب بود
به گزارش قم نیوز، سید جواد حسینی‌نژاد امروز گفت: قرار گرفتن در جمع پنج تیم برتر والیبال رده سنی امید کشور بعد از کسب عنوان قهرمانی والیبال دسته اول جوانان کشور در سال 91 یک موفقیت دیگر و کار بزرگی بود که سبب شد تا توانمندی والیبال قم اثبات شود.
 
وی ادامه داد: انصافا سطح رقابت‌های امسال والیبال قهرمانی پسران رده سنی امید کشور بالا بود و به هیچ عنوان قرار گرفتن در جمع پنج تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور کار آسانی نبود اما والیبالیست‌های امید قم با همت و غیرت این کار سخت را انجام دادند.
 
دبیر هیئت والیبال استان قم اضافه کرد: از مرحله گروهی به خوبی و با قدرت به مرحله بعد صعود کردیم، در مرحله دوم نیز در حالی که بازی‌های خوبی توسط والیبالیست‌های امید قم به نمایش در آمد باز هم این شانس را داشتیم که به جمع چهار تیم برتر برویم اما این بار بدشانسی آوردیم.
 
وی خاطرنشان کرد: تیم والیبال رده سنی امید استان قم پس از درخشش در مرحله نخست و گروهی مسابقات والیبال پسران امید سراسر کشور، در مرحله دوم نیز با قدرت با حریفان کرد و اگر چه نتوانست به جمع چهار تیم برتر برود تا شانس قهرمانی داشته باشد اما کسب رتبه پنجم نیز ارزش بالایی دارد.
 
حسینی‌نژاد تصریح کرد: در مرحله قبل از نیمه نهایی به قرعه سختی برخورد کردیم و بدین ترتیب نتوانستیم شانس قهرمانی را برای خود ایجاد کنیم اما آنچه که بیش از قهرمانی برای ما اهمیت داشت بازی‌های خوب تیم امید قم بود که ما را به رقابت‌های لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور امیدوار کرد.
 
وی یاد آور شد: بسیاری از اعضای تیم والیبال رده سنی امید قم باید به زودی در ترکیب تیم بزرگسالان سفیر قم در جریان رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یابند و این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی بود که آنها بتوانند توانمندی خود را به نمایش بگذارند.
 
دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: این دوره از پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی امید باشگاه‌های دسته اول کشور با حضور هفت تیم در دو گروه در تبریز برگزار شد و تیم والیبال امید قم نیز با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر این رشته ورزشی با حریفان مسابقه داد و در نهایت رتبه پنجم را کسب کرد.
 
وی اذعان داشت: این رقابت‌ها در حالی دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در دو گروه به انجام رساند که در گروه نخست تیم‌های والیبال امید گلستان، خراسان رضوی و قم با یکدیگر مبارزه کردند و در گروه دوم نیز تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر و توابع تهران به رقابت پرداختند.
 
حسینی‌نژاد به ترکیب تیم قم در این رقابت‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: رضا رزاقی، محمد محمدی، حمید اوجاقی، مهدی زارعی، احمد احمدی، مرتضی برزو، مهرداد شیبانی، علیرضا حبیب‌نیا، ابوالقاسم فلاح، محمدجواد قربان‌زاده، مسعود آقاجانی و علی صادقی برای تیم امید قم به میدان رفتند.
 
وی که در این رقابت‌ها مسئولیت سرمربیگری تیم هیئت قم را بر عهده دارد با اشاره به کادر فنی و سرپرستی تیم والیبال امید قم در مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امید دسته اول باشگاه‌های کشور افزود: رضا پیش‌بین به عنوان مربی و حسین آزاد نیز به عنوان سرپرست در کنار این تیم بودند.
 
دبیر هیئت والیبال استان قم سرانجام به رده بندی نهایی تیم‌های این دوره اشاره کرد و اظهار داشت: تیم‌های آذربایجان شرقی، توابع تهران، گلستان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان غربی و بوشهر در پایان این مسابقات مقام‌های اول تا هفتم مسابقات والیبال باشگاه‌های امید دسته اول کشور را به دست آوردند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdch-qnz.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما