چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 15837

نمایشگاه دهه کرامت در صحن جوادالائمه حرم مطهر برپا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با نخستین روز از دهه کرامت، نمایشگاه دهه کرامت در بخش‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای در راستای معرفی ابعاد مختلف شخصیتی کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها برپا می‌گردد.
نمایشگاه دهه کرامت در صحن جوادالائمه حرم مطهر برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز، مسوول نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان مقدس قم با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه دهه کرامت از روز شنبه،  16 شهریورماه، بعد از آیین افتتاحیه دهه کرامت و جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و آیین خطبه‌خوانی آغاز به کار می‌کند.
 
حجت‌الاسلام محسن عزیزی، با اشاره به حضور مدیران و مسوولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسئولان کشوری و استانی در این آیین اظهار داشت: این نمایشگاه با غرفه‌هایی به نام‌های مسابقات، در بهشت بانو، ساعت به وقت شادی، نقاشی‌ها حرف می‌‌زنند، یکی بود همیشه بود، ولادت، تعلیم و تزکیه، فضائل علمی، وداع با امام رضا علیه‌السلام، مهاجرت به ایران، ورود به قم، آرامگاه، کرامت بانوی کریمه، گوهر عفاف، بهشت فاطمی، انجمن خوشنویسان قم، هنرکده جانباز، کارگاه معرق یاقوت سبز، گروه هنری گرد‌آفرین و جشنواره بین‌الملل امام رضا علیه‌السلام در معرض دید عموم می‌باشد.
 
وی محل دائمی نمایشگاه‌های آستان مقدس قم واقع در صحن جوادالأئمه علیه‌السلام حرم مطهر را محل برگزاری این نمایشگاه معرفی کرد و گفت: این نمایشگاه به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم و با همکاری مجتمع فرهنگی مریم، معاونت فرهنگی آستان مقدس قم، کانون شهید فهمیده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا خواهد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه دهه کرامت از سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، شنبه، 16 شهریورماه جاری تا روز چهارشنبه، 27 شهریورماه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها 17 تا 23 در معرض دید زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت خواهد بود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcd5j0f.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما