سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 15866
تصادف خونین در اتوبان قم - تهران

برخورد دو دستگاه اتوبوس ۸۶ کشته وزخمی برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: در پی تصادف دو دستگاه اتوبوس در محور قم - تهران، ۸۶ نفر کشته و زخمی شدند.
برخورد دو دستگاه اتوبوس ۸۶ کشته وزخمی برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، در نخستین دقایق بامداد امروز، دو دستگاه اتوبوس در کیلومتر 30 محور قم تهران به یکدیگر برخورد کردند که تاکنون کشته شدن 43 نفر و انتقال 43 نفر دیگر به بیمارستان‌های قم تایید شده است.
 
فراهانی، معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم در گفتگو با تسنیم از ارسال 8 دستگاه آمبولانس در لحظات اولیه به محل حادثه خبر داد.
 
استاندار قم همچنین، اسماعیل زارعی کوشا، فرماندار قم را به عنوان نمانیده ویژه خود تا پایان عملیات امداد و نجات منصوب کرده است.
 
نمایندگان ویژه‌ای نیز به هر یک از بیمارستان‌های محل بستری مصدومین ارسال شده است تا امور آن‌ها را مورد رسیدگی و پیگیری قرار دهد.
 
این دو اتوبوس از شرکت آسیا سفر و تعاونی 13 ترمینال جنوب به مقصد یزد در حال حرکت بوده‌اند که با اتوبوس دیگری از اصفهان به مقصد تهران در 25 کیلو متری قم برخورد کرده ودچار آتش سوزی می‌شود.
 
در این حادثه که منجربه آتش سوزی هر دو دستگاه اتوبوس شده است تاکنون 43 نفر از هم وطنانمان کشته و 43 نفر نیززخمی شده اند که مصدومان به بیمارستان‌های شهید بهشتی و نکویی قم منتقل شده اند.
 
همچنین کشته شدگان این حادثه به آرامستان بهشت معصومه (س) منتقل شده‌اند تا اقدامات لازم برای شناسایی اجساد آنان صورت گیرد.
 
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfvcdy.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما