چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 15909
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد:

کشف کلاهبرداری 500 میلیون ریالی در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف کلاهبرداری 500 میلیون ریالی در این استان خبر داد.
کشف کلاهبرداری 500 میلیون ریالی در استان قم
به گزارش قم نیوز، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی افزود: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه از وی کلاهبرداری 500 میلیون ریالی شده است موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد فردی با تماس تلفنی با مالباخته و معرفی خود به عنوان افسر ارشد یکی از ارگان‌های نظامی تقاضای خرید علوفه کرده و به ازای پرداخت بهای علوفه خریداری شده با حیله و نیرنگ، شاکی را به نزدیک‌ترین دستگاه خودپرداز هدایت کرده است و از طریق انتقال وجه به صورت کارت به کارت توانسته مبلغ 500 میلیون ریال از حساب مالباخته به حساب خود واریز کند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: بلافاصله حساب مورد نظر مسدود و با اقدام فنی مشخصات صاحب حساب به همراه شماره تلفن و نشانی وی که ساکن یکی از استان‌های همجوار است ‌شناسایی شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قم خاطرنشان کرد: کارآگاهان با اعمال ترفندی صاحب حساب را به پلیس آگاهی استان قم کشانده و در تحقیقات چهره به چهره مشخص شد که وی اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و برای تامین هزینه مواد، کارت عابر بانک خود را برای کلاهبرداری در اختیار اشخاص دیگر قرار داده است.
 
قدمی افزود: مبالغ کلاهبرداری شده عودت و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان تحویل و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قم خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdnn0f.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما