پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 15920
آیت‌الله سعیدی:

اقدامات انجام شده در توسعه جمکران قابل تقدیر است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: در طول سال‌های گذشته مسجد جمکران با همراهی و همکاری خدمت‌گزاران این مجموعه توسعه بسیار گسترده‌ای داشته است و امروز وقتی زائران فراوان به این مسجد مشرف می‌شوند به بهترین نحو از این فضا استفاده می‌کنند.
اقدامات انجام شده در توسعه جمکران قابل تقدیر است
به گزارش قم‌نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در حال برگزاری است در سخنانی اظهار کرد: این جلسه به پاس بیش از 10 سال خدمات ارزنده یکی از چهره‌های محبوب متواضع، خدمتگزار، مرید و محب اهل بیت(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و همچنین در این مراسم یکی دیگر از شخصیت‌های فرهنگی و یار دیرین امام عهده‌دار مسئولیتی خواهد شد.
 
وی با اشاره به خدمات آیت‌الله وافی و حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در عرصه‌های مختلف گفت: هر دوی این افراد از افسران رشید ولایت یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند.
 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان کرد: امیدواریم این آمد و رفت‌ها با توجه به عنایت بقیة‌الله و حضرت معصومه(س) ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت باشد.
 
وی با اشاره به اینکه در جمکران بیش از 10 سال شاهد خدمات یک مجتهد بزرگوار و روحانی ارزشمند بودیم بیان کرد: 13 سال پیش در آستانه میلاد امام رضا(ع) در این مسجد مقدس مراسم معارفه آیت‌الله وافی با حکم رهبری انجام شد و از همان سال ایشان مخلصانه و متواضعانه استراحت و آسایش را بر خود سلب کردند و با عصای تدبیر، تواضع،‌ اخلاص، ولایت و با توسل به اهل بیت کارهای ارزشمندی را در این مسجد انجام دادند.
 
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته مسجد جمکران با همراهی و همکاری خدمت‌گزاران این مجموعه توسعه بسیار گسترده‌ای داشته است خاطرنشان کرد: امروز وقتی زائران فراوان به این مسجد مشرف می‌شوند به بهترین نحو از این فضا استفاده می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های رهبری که در سخنان ایشان مشاهده می‌شود این است که عده‌ای خود را از کلان‌نگری محروم کرده و چنین انسان‌هایی با ورود به جزئیات و موارد غیرضروری از کارهای مهم باز می‌مانند.
 
امام جمعه قم گفت: کسی که کلان‌نگر است هم خوب نگاه کرده و هم انتقاد و تعریف درستی دارد؛ رهبری وقتی می‌خواهند از کسی تعریف و تمجید کنند مسئولان را در حد کلان می‌سنجند.
 
وی بیان کرد: در این مسجد شریف شاهد زحمات فراوانی از سوی تولیت بودیم و با راه‌اندازی بلوار پیامبر اعظم قرار بود که با همکاری آیت‌الله وافی در انتها و ابتدای این بلوار معنوی کارهای فرهنگی را پیوست کنیم و هم اکنون با حضور حجت‌الاسلام رحیمیان این کارها شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgzy9q.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما