دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب : 15963
با حکم فرمانده سپاه قم

سرپرست سازمان بسیج رسانه قم منصوب شد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) درحکمی افشین گودرزی یکی از فعالان عرصه رسانه را به عنوان سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم منصوب کرد.
سرپرست سازمان بسیج رسانه قم منصوب شد
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه قم، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه استان قم، در حکمی، افشین گودرزی را به عنوان سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم معرفی و در سخنانی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در عصر کنونی اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از رسانه به عنوان ابزاری قوی در جهت نیل به اهداف شوم خود و مقابله با گسترش اسلام خواهی در جهان استفاده می‌کنند.
 
مهدی‌نژاد با بیان اینکه بسیج، ماهیتی ارزشی و ولایی به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان دارد، تاکید کرد: بسیج رسانه، ظرفیتی عظیم است که می‌تواند نقش مفید و موثری در مصونیت بخشی به اذهان و افکار عمومی جامعه در قبال تهدیدات دشمنان ایفا کند.
 
سرپرست سازمان بسیج رسانه قم نیز در این مراسم گفت: حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و کمک به نهادینه سازی و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر با بهره مندی از ابزار رسانه، از اهداف سازمان بسیج رسانه است و این سازمان رسالتی مهم در جهت ترویج فضیلت‌های معنوی و اخلاق اسلامی و نیز تعمیق روحیه جهادی و فرهنگ مقاومت در میان اصحاب رسانه به عهده دارد.
 
افشین گودرزی بسج رسانه را سازمانی با ماهیت انقلابی فرهنگی و مدافع و مروج آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خواند و خاطرنشان کرد: ظرفیت سازی در جامعه رسانه ای کشور، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در جهت پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، کمک به تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و بسیاری مسائل دیگر قطعا از برکات و پیامدهای تشکیل این سازمان است.
 
وی از عموم خبرنگاران، گزارشگران، مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌ها، دبیران و سردبیران، تصویربرداران، عکاسان و مستند سازان خبری و نیز کارشناسان و صاحب نظران و فعالان رسانه ای متعهد برای همکاری با سازمان بسیج رسانه استان قم دعوت به همکاری کرد.
 
افشین گودرزی سابقه فعالیت در خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی، رسا، حوزه، باشگاه خبرنگاران جوان و بسیج را در کارنامه خود دارد و اکنون نیز به عنوان معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم در حال فعالیت است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdsn0f.yt0k96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما