چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 15988
وزنه‌برداری جوانان کشور در قم

مدال طلای وزن به اضافه 105 کیلوگرم به وزنه‌بردار اصفهانی رسید

قم نيوز : قم نیوز: پایان رقابت‌های وزن به اضافه 105 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور با قرار گرفتن وزنه‌بردار اصفهانی بر سکوی نخست همراه بود.
مدال طلای وزن به اضافه 105 کیلوگرم به وزنه‌بردار اصفهانی رسید
به گزارش قم نیوز، یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های برگزار شده در مدت سه روز میزبانی قم از مسابقات وزنه‌برداری رده سنی جوانان کشور در دسته به اضافه 105 کیلوگرم به انجام رسید و تماشاگران حاضر در سالن از جدال مدعیان این وزن لذت بردند.
 
این در حالی است که مدعیان شرکت‌کننده در پیکارهای وزن به اضافه 105 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در روز پایانی این مسابقات در سالن شهید محمود رضائیان قم به روی تخته رفتند و سرانجام برترین‌های این وزن مشخص شدند.
 
در حین برگزاری این رقابت‌ها تماشاگران حاضر در سالن برگزاری مسابقات به یک باره سکوت کرده و به تماشای مبارزه وزنه‌برداران مدعی با پولاد سرد نشستند تا اینکه وزنه‌بردار عضو تیم هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
 
نفرات برتر وزن به اضافه 105 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم در حالی مشخص شدند که در این وزن نماینده قم توفیقی به دست نیاورد و نتوانست در حضور علاقمندان به این رشته در سالن رضائیان قم صاحب مدال شود.
 
در خاتمه مسابقات دسته به اضافه 105 کیلوگرم پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سالن ورزشی شهید رضاییان قم، در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب این وزن امیرحسین ناظم‌الرعایا از تیم هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان بود که قهرمان شد.
 
این وزنه‌بردار جوان و آینده‌دار با غلبه بر وزنه 410 کیلوگرم در مجموع در جایگاه نخست ایستاد و صاحب نشان طلا شد، ضمن اینکه علیرضا کاظمی‌نژاد از هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان با مجموع 391 کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد در حالی که مهرداد شفاهی از تیم هیئت وزنه‌برداری همدان با مجموع 355 کیلوگرم برنز وزنه به اضافه 105 کیلوگرم را به دست آورد.
 
این رقابت‌ها برترین‌های خود را در حالی شناخت که در حرکت دو ضرب این دسته نیز امیرحسین ناظم‌الرعایا از اصفهان، علیرضا کاظمی‌نژاد از خوزستان و بهنام رمضانی از مازندران به ترتیب با مهار وزنه‌های 230 ، 210 و 196 کیلوگرم موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز دسته بالای 105 کیلوگرم شدند.
 
در نهایت اینکه علیرضا کاظمی‌نژاد از خوزستان، امیرحسین ناظم‌الرعایا از اصفهان و مهرداد شفاهی از تیم وزنه‌برداری همدان در حرکت یک ضرب با مهار وزنه‌های 181 ، 180 و 164 کیلوگرم مدال‌های طلا، نقره و برنز دسته به اضافه 105 کیلوگرم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcaaon6.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما