چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 16110
به میزبانی کشور لبنان

تنیس‌باز قمی در مسابقات غرب آسیا پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: تنیس‌باز قمی دومین هفته رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا را با کسب برتری قاطع در مقابل حریفی از کشور اردن آغاز کرد.
تنیس‌باز قمی در مسابقات غرب آسیا پیروز شد
به گزارش قم‌نیوز، رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا در رده سنی زیر 14 سال از روز جمعه بیست و نهم شهریور ماه با شرکت مدعیان از کشورهای مختلف به میزبانی کشور لبنان در شهر بیروت در حال برگزاری است.
 
تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به مدت 10 روز در بیروت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف تنیسورهای برتر مشخص شد در حالی که به نمایندگی از استان قم محمدحسین جلالیان در ترکیب تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها قرار دارد.
 
این رقابت‌ها در حالی به مدت 10 روز پیگیری می‌شود تا در نهایت تکلیف تنیسورهای برتر مشخص شود که همچنین از سوی فدراسیون جهانی تنیس، سیدامیر برقعی از کشورمان نیز به عنوان نماینده این فدراسیون در این رقابت‌ها حضور دارد.
 
هفته دوم رقابت‌های تنیس قهرمانی زیر 14 ساله‌های غرب آسیا در حالی آغاز شد که تنیسورهای کشورمان در چند دیدار حساس به مصاف حریفان خود رفتند و یکی از نفرات موفق محمدحسین جلالیان بود که توانست از سد حریف اردنی خود عبور کند.
 
در بخش پسران این دوره از مسابقات، جلالیان نماینده تنیس قم در دور اول بازی‌ها مقابل کرم هاتامل از کشور اردن به پیروزی رسید اما در دوم از کوین چاهود از تیم تنیس لبنان شکست خورد، ضمن اینکه پارسا یزد خواستی دیگر نماینده کشورمان از سد روی تبت از لبنان گذشت.
 
در حالی که در بخش دختران نیز صبا نجفی و لاچین افشین با قرعه استراحت روبه‌رو شدند، دیگر دختر تنیس‌باز کشورمان یعنی هلیا غفرانی نماینده موفقی برای تیم ملی تنیس دختران کشورمان بود و مقابل افرا حیدر از یمن به برتری رسید.
 
دومین هفته مسابقات تنیس قهرمانی زیر 14 ساله‌های غرب آسیا در حالی به میزبانی لبنان آغاز شد که در پایان هفته نخست این پیکارها، صبا نجفی به عنوان نماینده کشورمان توانست عنوان قهرمانی هفته نخست را به نام خود ثبت کند.
 
در روز پایانی هفته نخست این مسابقات صبا نجفی به مصاف سارا نصیف از لبنان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود از کشور میزبان عبور کند و قهرمان هفته نخست بازی‌ها شود، ضمن اینکه در دیگر دیدار این مسابقات نیز در بخش دختران لاچین افشین با نتیجه دو بر صفر از یاسمین القاوی از لبنان شکست خورد و چهارم شد و هلیا غفرانی نیز با همین نتیجه آلا نو از سوریه رتا برد و نهم شد در حالی که همچنین در بخش پسران پارسا یزد خواستی با نتیجه دو بر صفر از احمد عزیز از کشور یمن شکست خورد و در جایگاه چهارم ایستاد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciuzaz.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما