چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 16111
رضوی خبیر:

محور گرمسار – قم کماکان مسدود است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس راه استان سمنان با بیان اینکه محور گرمسار – قم کماکان مسدود است گفت: انسداد جاده اصلی قم - گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های قم، سمنان و تهران به دلیل عملیات اجرایی گسترده راهسازی تاپایان آذرماه ادامه دارد.
محور گرمسار – قم کماکان مسدود است
 به گزارش قم نیوز، سرهنگ علیرضاخبیر صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی پلیس راه استان سمنان اظهار داشت: بر اساس نامه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور به اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان سمنان، عمليات اجرايي تبديل اين جاده به بزرگراه تا پايان آذر تمديد شده و اين محور تا آن زمان مسدود است.
 
وی با بیان این که تردد وسائل نقلیه سبک از آزاد راه قم - تهران و تردد وسائل نقلیه سنگین از محور قدیم قم - تهران انجام خواهد گرفت، یادآور شد: این اقدام در راستای انجام عملیات اجرایی گسترده راهسازی به منظور شش بانده کردن محور قم - گرمسار انجام می‌گیرد.
 
رئيس پليس راه استان سمنان با بيان اينكه جاده گرمسار - قم دو طرفه بوده است، خاطرنشان كرد: به همين علت سوانح مرگباري در اين جاده رخ مي‌داد كه با پيگيري‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه، عمليات تبديل اين جاده به بزرگراه در دستور كار قرار گرفت.
 
رضوی خبیر کاهش ترافيك محور گرمسار - تهران و انتقال بخش عمده‌اي از آن به جاده گرمسار - قم و پيشگيري از تصادفات را از مزاياي طرح تبديل محور دو طرفه گرمسار - قم به بزرگراه عنوان كرد.
 
وی گفت: با توجه به این که عملیات عمرانی محور قم به گرمسار به دلیل گستردگی کار هنوز به پایان نرسیده است، این محور همچنان مسدود می‌ماند.
 
رئيس پليس راه استان سمنان در خصوص وقوع چندین تصادفی که در این محور علی رغم بسته بودن آن رخ داده و می‌دهد، گفت: مقصر اصلی این تصادفات رانندگان بی قانون و بی احتیاطی هستند که با وجود بسته بودن این محور از محورهای روستایی وارد مسیرهای فرعی خاکی شده و از آنجا با عبور از موانع به جاده قم به گرمسار ورود پیدا می‌کنند و از این طریق هم جان خود و هم همراهانشان را به خطر می‌اندازند و بعضا خسارت‌های غیرقابل جبرانی را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcjvvev.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما