شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 16197
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف بیش از 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از متلاشی شدن باند دپو کنندگان سوخت و کشف بیش از 50 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در استان خبر داد.
کشف بیش از 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم حین کنترل خودروهای عبوری از محور جاده قدیم قم ـ تهران به 2 دستگاه نفتکش مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.
 
وی ادامه داد: رانندگان در بازجویی‌های انجام شده در خصوص کالای بارگیری شده اظهار داشتند خودروها حامل 23 هزار کیلوگرم تینر شوینده است که آن را از کارخانه‌ای در سلفچگان به مقصد قم بارگیری کرده‌اند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: اما پس از بازجویی‌ها مشخص شد بار آن‌ها 46 هزار لیتر نفت سفید است که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد.
 
اسدی در ادامه از کشف یک کارگاه که اقدام به جابه‌جایی و قاچاق فرآورده‌های نفتی در استان می‌کرد خبر داد و اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر این‌که افرادی در یک کارگاه اقدام به نگه‌داری و دپوی فرآورده نفتی می‌کنند بنابراین بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قم قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پس از تحقیق و مشخص شدن صحت گزارش، اکیپی متشکل از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی استان در محل مورد نظر بازرسی از کارگاه را آغاز کردند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در بازرسی از کارگاه مذکور 2 مخزن حاوی فرآورده‌های نفتی، تعدادی حواله خام سفید امضا و مهر مربوط به کارگاه‌های ریخته‌گری نیز کشف شد.
 
اسدی در خاتمه با بیان این‌که پس از نمونه‌برداری از مخازن، 75 هزار لیتر فرآورده نفت کوره کشف شد، گفت: در این خصوص متصدی کارگاه به همراه 2 نفر دیگر دستگیر شدند و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار اداره تعزیرات حکومتی استان قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcd5f0f.yt09n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما