شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 16198
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد

راه‌اندازی دفتر مدیران فنی شرکت‌های اتوبوس‌های مسافربری برون‌شهری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از راه‌اندازی دفتر مدیران فنی شرکت‌های اتوبوس‌های مسافربری برون‌شهری در قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
راه‌اندازی دفتر مدیران فنی شرکت‌های اتوبوس‌های مسافربری برون‌شهری در قم
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به اهمیت معاینه فنی وسایل نقلیه گفت: گروهی در قالب تعمیرکار، مکانیک، ‌صافکار و برقکار مسئول ارزیابی هواپیما در فرودگاه‌ها فعال هستند.
 
وی با بیان این‌که در اتوبوسرانی این بحث با عنوان مدیران فنی شرکت‌ها مطرح می‌شود، ادامه داد: هر شرکت مسافربری باید یک مدیر فنی داشته باشد تا اتوبوس پیش از آنکه مسافران خود را سوار کند، بررسی شود و در صورت تایید مجاز به حمل مسافر باشد.
 
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم کنترل و ارزیابی اتوبوس‌ها را از وظایف اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان ذکر کرد و افزود: برای حفظ امنیت و آرامش مسافران این آمادگی وجود دارد که مکان این دفتر به طور رایگان در اختیار اداره‌کل حمل و نقل و شرکت‌های اتوبوس‌های مسافربری قرار گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: مدیران فنی شرکت‌های مسافربری برون شهری در این دفتر با نظارت خود اتوبوس‌ها را بررسی می‌کنند تا ایمنی و امنیت مسافران تامین شود و پس از برطرف شدن مشکل آن را به سمت شهر مقصد خود هدایت می‌کنند.
 
عزتی از راه‌اندازی دفتر مدیران فنی شرکت‌های مسافربری برون شهری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با آنکه این مسئله جزو وظیفه سازمان پایانه‌ها نیست ولی به دلیل اهمیت امنیت و ایمنی مسافر این کار را انجام می‌دهیم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcevz8z.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما