يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 16211
با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی

تیم قم از راهیابی به مرحله نهایی لیگ سافت بال بانوان کشور بازماند

قم نيوز : قم نیوز: تیم سافت بال بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از راهیابی به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ سافت بال بانوان باشگاه‌های کشور باز ماند.
تیم قم از راهیابی به مرحله نهایی لیگ سافت بال بانوان کشور بازماند
به گزارش قم نیوز، با پایان بازی‌های دور برگشت از نخستین دوره مسابقات لیگ سافت بال بانوان باشگاه‌های کشور در گروه اول مقدماتی سرانجام تیم‌هایی که به نمایندگی از استان‌های خراسان رضوی و تهران در این گروه حضور داشتند، به مرحله نهایی راه یافتند.
 
با توجه به برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی در قالب بازی‌های رفت و برگشت، در پایان مسابقات گروه اول مرحله مقدماتی این بانوان سافت بالیست عضو تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی بودند که مقام نخست را از آن خود کردند.
 
تیم سافت بال بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی در پایان دور برگشت نخستین دوره رقابت‌های لیگ سافت بال کشور در منطقه شمال در حالی به مقام نخست دست یافت که در این گروه پنج تیم برای کسب جواز صعود به نیمه نهایی با یکدیگر پیکار کردند.
 
بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس بال و سافت بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، این رقابت‌ها با حضور پنج تیم دیدارهای دور برگشت خود را به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان سمنان پشت سر گذاشت و در نهایت چهره صعود کننده‌ها به نیمه نهایی مشخص شدند.
 
بعد از اینکه رقابت‌های دور رفت به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به انجام رسید، دیدارهای دور برگشت در سمنان با مقام نخست تیم خراسان رضوی همراه بود و تیم بانوان راسپینای تهران در جایگاه دوم ایستاد تا این تیم نیز به مرحله نهایی صعود کند.
 
در پایان این رقابت‌ها تیم بانوان قم در جایگاه سوم قرار گرفت و از کسب جواز صعود به مرحله نهایی محروم شد.
 
بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس‌بال و سافت بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی، رقابت‌های رفت و برگشت منطقه جنوب از هشتم تا یازدهم آبان ماه به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان برگزار می‌شود و چهار تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان‌های بوشهر، کرمان، اصفهان و شهرکرد در آن حضور دارند و شانس خود را برای راهیابی به مرحله نهایی می‌آزمایند.
 
این در حالی است که انجمن بیس بال و سافت بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرده است که زمان و مکان برگزاری دیدارهای مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات لیگ سافت بال بانوان باشگاه‌های کشور را به زودی اعلام خواهد کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdca6un6.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما