يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 15795
سافت‌بال بانوان کشور در قم

سافت‌بالیست‌های خراسان رضوی از سد آذرخش تهران گذشتند

قم نيوز : قم نیوز: تیم سافت بال بانوان هیئت خراسان رضوی در نخستین روز پیکارهای سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور موفق به شکست حریف خود شد.
سافت‌بالیست‌های خراسان رضوی از سد آذرخش تهران گذشتند
به گزارش قم نیوز، مسابقات سافت بال لیگ بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور برای نخستین‌بار بر اساس برنامه‌ریزی انجمن سافت‌بال و بیس‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار می‌شود و قم میزبان یکی از گروه‌های مقدماتی است.
 
با توجه به مهلت در نظر گرفته شده توسط فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای ثبت نام تیم‌های علاقمند در این مسابقات، 10 تیم در این دوره از پیکارها اعلام آمادگی کردند و بدین ترتیب دیدارهای مرحله مقدماتی برنامه خود با حضور این تیم را شناخت.
 
با قرعه کشی انجام شده در حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در نخستین دوره مسابقات لیگ سافت‌بال بانوان کشور، 10 تیم حاضر در این پیکارها در دو گروه قرار گرفتند و دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌کنند.
 
بدین ترتیب پنج تیم در گروه نخست مرحله مقدماتی ملقب به گروه شمال و پنج تیم دیگر در گروه دوم ملقب به لیگ جنوب بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا در پایان دیدارهای رفت و برگشت دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
 
این در حالی است که میزبانی دیدارهای دور رفت از گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات نخستین دوره لیگ سافت‌بال بانوان باشگاه‌های کشور به انجمن سافت‌بال و بیس‌بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم واگذار شده است و این بازی‌ها در قم در حال برگزاری است.
 
مسئولان انجمن سافت‌بال و بیس‌بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم زمین چمن مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر قم را برای برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته‌اند و این پیکارها با جدال پنج تیم مدعی صعود به مرحله نهایی به انجام می‌رسد.
 
نخستین دوره لیگ سافت‌بال بانوان کشور در حالی به میزبانی قم شروع شد که در دیدار افتتاحیه بر اساس برنامه‌ریزی تیم‌های سافت‌بال بانوان هیئت خراسان رضوی و آذرخش تهران به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این مشهدی‌ها بودند که توانستند حریف را از پیش رو بردارند.
 
در این دیدار که در حضور تماشاگران قمی و همچنین بازیکنان و کادر فنی سه تیم دیگر حاضر در این گروه به انجام رسید و رقبا نظارت و ارزیابی دقیقی از تیم‌های هیئت خراسان رضوی و آذرخش تهران داشتند، خراسانی‌ها توانستند با نتیجه قاطع و جالب توجه 12 بر یک رقیب خود را شکست دهند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgnu9q.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما