چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 16285
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

تیم ملی جوانان مستحق قهرمانی بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: لحظه به لحظه نتایج بازی‌های تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در مسابقات پاراآسیایی مالزی را پیگیری می‌کنم و این تیم مستحق قهرمانی است.
تیم ملی جوانان مستحق قهرمانی بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی است
به گزارش قم نیوز، علی خوشرفتار امروز، تصریح کرد: خوشحالم که از خانواده بسکتبال با ویلچر هستیم و افتخارم این است که به عنوان یک ورزشکار در این رشته ورزشی موفق و افتخارآفرین در میادین آسیایی و جهانی فعالیت می‌کنم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه در کشورمان جوانان بسیار مستعد و مربیان پرتوان و با دانشی در بسکتبال با ویلچر داریم، تصریح کرد: برخورداری از مربیان با دانش و بازیکنان توانمند موجب شده تا تیم ملی جوانان در آستانه کسب عنوان قهرمانی دیگر در آسیا قرار بگیرد.
 
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تاکید کرد: موفقیت‌هایی که تیم ملی بسکتبال با ویلچر امسال در مسابقات آسیایی و جهانی و همچنین پیکارهای پاراآسیایی جوانان کسب کرده نشان از شایستگی ایران در این رشته ورزشی است و ما بی دلیل چهار سال از سطح اول بسکتبال با ویلچر دنیا دور بودیم.
 
خوشرفتار بیان داشت: مطمئنم که با وحدت و همدلی که بین تک تک اعضای پرتلاش تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان وجود دارد این تیم می‌تواند بعد از قهرمانی مسابقات جوانان آسیا در تایلند و کسب رتبه پنجم جهان در ترکیه، در بازی‌های پاراآسیایی قهرمان شود.
 
وی با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان تا کنون عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های پاراآسیایی داشته است، ادامه داد: سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان مالزی 2013 با سه پیروزی برای تیم ملی کشورمان همراه بود و امیدوارم این پیروزی‌ها تا قهرمانی تیم ملی ادامه یابد.
 
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با بیان اینکه بسکتبالیست‌های جوان کشورمان در ادامه بازی‌های درخشان و نتایج خوب و موفق خود مقابل میزبان یعنی مالزی نیز به برتری دست یافتند عنوان داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در حالی در سومین دیدار خود به پیروزی برابر میزبان دست یافت که خوشبختانه ملی پوش تیم ایثار یعنی محمد محمدنژاد همچنان در ترکیب این تیم یک بازیکن موثر محسوب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تیم کشورمان مستحق قهرمانی در رقابت‌های این دوره است یاد آور شد: در این دیدار ملی پوشان آینده دار بسکتبال با ویلچر کشورمان با نتیجه 75 بر 30 از سد حریف خود گذشتند و با امید به کسب یک پیروزی دیگر امروز چهارشنبه هشتم آبان ماه در آخرین دیدار مرحله مقدماتی، به مصاف فیلیپین خواهند رفت.
 
خوشرفتار با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های پاراآسیایی پیش از این برابر عراق و ژاپن به پیروزی رسیده بود، اظهار داشت: رقابت‌های پاراآسیایی جوانان مالزی از چهارم آبان ماه آغاز شده است و تا هشتم آبان ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbs5b8.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما