پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 16319
در آستانه ماه محرم‌الحرام

ویژه‌نامه تبلیغ جامعه مدرسین حوزه منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه ماه محرم‌الحرام 1435 هجدهمین ویژه‌نامه تبلیغ از سوی مدیریت فرهنگی سیاسی معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شد.
ویژه‌نامه تبلیغ جامعه مدرسین حوزه منتشر شد
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، این ویژه‌نامه شامل بخش‌های مختلفی از جمله رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما، سبک زندگی اسلامی، بررسی تحولات سوریه، دلایل بی‌اعتمادی به آمریکا، فراز و فرود اخوان‌المسلمین و بخش اخبار است.
 
در نخستین بخش توصیه‌ها و فرمایشات مراجع عظام تقلید در خصوص ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه اسلام گرد‌آوری شده است.
 
در بخش دوم نیز مباحث سبک زندگی اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گرفته و طی مقاله‌ای، ابعاد مختلف این مبحث مورد واکاوی و بررسی قرار گرفته است.
 
گفت‌وگوی اختصاصی با دکتر امیر عبداللهیان معاون وزیر امور خارجه درباره تحولات سوریه، دلایل بی‌اعتمادی به آمریکا و فراز و فرود اخوان‌المسلمین از جمله مباحث بخش بعدی این ویژه‌نامه است.
 
آخرین بخش ویژه‌نامه تبلیغ جامعه مدرسین حوزه شامل اخبار مختلف جهان اسلام به ویژه اخبار مرتبط با گسترش اسلام در جهان غرب است.
 
هجدهمین شماره ویژه‌نامه تبلیغ جامعه مدرسین در تیراژ 10 هزار نسخه منتشر شده و در راستای تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی، در اختیار مبلغان اعزامی به مناطق مختلف کشور قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjhtev.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما