شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 16342
از سوی انتشارات بوستان کتاب

کتاب «تربیت» به قلم آیت‌الله امینی به چاپ نهم رسید

قم نيوز : قم نیوز: از سوی انتشارات بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی کتاب «تربیت» نوشته آیت‌الله ابراهیم امینی به چاپ نهم رسید.
کتاب «تربیت» به قلم آیت‌الله امینی به چاپ نهم رسید
به گزارش قم نیوز، انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سه اثر جدید خود را به بازار چاپ و نشر کتاب عرضه کرد.
 
یکی از این آثار کتاب «تربیت» به قلم آیت‌الله ابراهیمی‌امینی است که به چاپ نهم رسیده و در 300 صفحه به قیمت 11 هزار تومان منتشر شده است.
 
در مقدمه این اثر آمده است:‌ تربیت، مهم‌ترین وظیفه هر انسانی در محیط فردی، خانوادگی و اجتماعی است. همه پیامبران الهی و شخصیت‌های خردمند، صالح و حکیم، این امر را مهم تلقی کرده و به آن به صورت جدی اقدام می‌ورزیدند. عالمان دینی هم «تربیت» را سرلوحه کار خود قرار داده و همه فعالیت‌های خود را در این راستا سامان داده و آثار قلمی فراوانی به جای گذاشته‌اند.
 
اما راه و روش تربیت چیست؟ قبل از تولد و بعد از آن چه باید کرد؟ نحوه برخورد با کودک و نوجوان چگونه باید باشد؟ و... 
 
اثر حاضر موضوعات فوق را با استفاده از منابع دینی و غوررسی نویسنده آن در این منابع از زاویه تربیت و تامل در آرای دانشوران علوم دینی و ارتباط مستقیم با خانواده‌ها، والدین و جوانان، کاویده است.
 
مصاف بی‌پایان با شیطان
 
«مصاف بی‌پایان با شیطان» اثر دکتر فتح‌الله نجارزادگان از دیگر آثاری است که انتشارات بوستان کتاب در 260 صفحه آن را به بازار چاپ و نشر ارائه کرده است.
 
در این اثر نویسنده کوشیده جنبه‏هاى تربیتى به‌ویژه هشدارهاى قرآن و اهل‏بیت (ع)‌ را طرح کند و در این راه از تمثیل، شعر و داستان بهره جسته است.
 
این کتاب که در 2 بخش شناخت دشمن و کارزار با دشمن تنظیم شده است مى‏تواند قدمى باشد براى آگاهى از دشمن دیرین آدمیان (شیطان) و توانایى‏هاى آنان براى کارزار با او.
 
آنچه یک جوان باید بداند (ویژه پسران)
 
کتاب آنچه یک جوان باید بداند هم از سوی انتشارات بوستان کتاب و به قلم رضا فرهادیان به چاپ رسیده است.
 
این اثر در 88 صفحه نکات مورد نیاز نسل جوان را تبیین کرده است.
 
در بخشی از مقدمه این اثر آمده است: جوان همواره در حال رشد است و رشد روحى و روانى وى در ارتباط مستقیم و متقابل با رشد جسمى اوست. هنگامى جریان رشد، حالت طبیعى به خود مى‏گیرد که او از نظر فکرى و اعتقادى در مسیر صحیح و طبیعى برنامه‏هاى تکامل نظام آفرینش قرار گیرد بنابراین، جوان، براى رشد روانى و سازندگى خود، نیازمند هدایت و راهنمایى مربیان صالح و خیراندیش است. این اثر در 2 فصل به بررسى «دوران بلوغ پسران» و «انحرافات جنسى این دوران و راه درمان آن» مى‏پردازد و در این باره مطالبى مانند نگاه واقع‌بینانه داشتن و چگونگى معاشرت و خویشتن‌دارى جوان را تبیین مى‏کند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcf0mdy.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما