سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 16595
به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی صورت گرفت

تولید نرم‌افزار «اصول و مبانی تربیت دینی» در قم

قم نيوز : قم نیوز: نرم‌افزار «اصول و مبانی تربیت دینی» در قم به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با محوریت اصول و مبانی تربیت دینی کودکان و نوجوانان در قم تولید شد.
تولید نرم‌افزار «اصول و مبانی تربیت دینی» در قم
به گزارش قم نیوز، نرم‌افزار اصول و مبانی تربیت دینی، برگرفته از مجموعه آثار موسسه فرهنگی و تربیتی توحید به تولید رسیده است.
 
این نرم‌افزار، حاوی متن کامل 11 عنوان کتاب از آثار این موسسه با محوریت اصول و مبانی تربیت دینی کودکان و نوجوانان است که در دسترس مربیان و متولیان امور پرورشی مدارس و پژوهشگران حوزه معارف اسلامی قرار داده شد.
 
«مبانی تعلیم و تربیت در قرآن و احادیث»، «آنچه در مورد کودکان و نوجوانان باید بدانیم»، «والدین و مربیان مسئول»، «راهکارهای عملی آموزش اخلاق و مهارت‌های زندگی» و ... از جمله کتاب‌هایی هستند که در این نرم‌افزار وجود دارد.
 
امکان انتخاب فهرست درختی و گزینشی به همراه قابلیت تطبیق دو سویه متن و فهرست، ارائه متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه به همراه امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، همچنین ارتباط متن و فهرست کتب با بخش‌های دیگر برنامه از جمله بخش نمایش، جست‌وجو، لغت‌نامه و ... از جمله امکانات این نرم‌افزار فرهنگی و تربیتی است.
 
از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه، یادداشت‌برداری، رنگی کردن بخشی از متن، ذخیره، ویرایش و چاپ متن اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این نرم‌افزار می‌توانند به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی WWW.NOORSHOP.IR مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/125
 
https://qomnews.ir/vdcfttdy.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما